Eef Bam, ik kan er niks uit opmaken hier. Ik denk soms wel dat haar broer het probleem is dat ze niet drachtig werd. Ze zijn echt mega close. Heel soms is ze bitchie, maar is maar kort. Als ze vruchtbaar is toont hij wat meer. En daarna gaat ze om hem heen hangen. Maar al die andere dagen zijn ze ook altijd en overal wel samen.
Muronia, ik kan met mn ruin niet schouwen hoor. Ze lopen 24.7 samen en zijn echt altijd samen. Ik denk eerder dat dat het probleem is.
Alleen rond de vruchtbare dagen iets ander gedrag, maar tussendoor zijn ze ook soms iets te vies klef.
Hij dekt niet, ondanks haar aandringen soms.
Maar hij heeft natuurlijk ook nog een gewillige moeder soms. Dat is wel een stuk minder, maar die heeft ook nog stedes gevoelens.
Mirjam, jeetje, 16ha is wel veel. Dan zou ik het niet meer leuk vinden om ze te halen voor het rijden

selente, ow, dat is niet goed nieuws......Ik ben er ook bang voor, maar ja, alles zat mee, dus kan ook niks anders doen. Hoop alleen dat we de volgende poging weer alles goed kunnen timen.
AM, nou dat is het ook. Hoor weleens de megatieve dingen, maar heb echt geen dag spijt. Als je dingen goed aanlegd is het niet per se meer werk.
Maar wij hadden ze al nooit in volpension. Ik ben ook echt niet geschikt voor pension.
Maar ik maak wel meer werk. Ik ga dus een ronde extra voeren om het nog meer te verdelen. Wil weer dingen anders en beter. Dus ik maak ook werk. Die paarden redden zich prima.