Jaaa hoor... ik ben even een dagje afwezig en er worden gewoon 3 veulens geboren
Tinniie, anouk, en chantal, gefeliciteerd
Alles vluchtig bijgelezen maar ik spring vanaf hier weer in
Verder even ego; aanstaande papa van mijn 2 te verwachten veulentjes is vandaag goedgekeurd met een eerste premie. Hij was niet zo braaf, testosteron gierde door zijn lijf maar dat heeft wel een heel ruige foto opgeleverd (gemaakt door Tom van den Putte)
Linda gefeliciteerd met de eerste premie. Lijkt me fantastisch om toebedeeld te krijgen.
Vera, wat een buik heeft ze zeg! Prachtig!
Vandaag papa-paard gezien op de show bij Platinum en nog steeds erg blij met onze keuze. Na de show nog bij tiana geweest voor haar avondwandeling en 'M' was flink aan het schoppen, echt super leuk voor ons dan, tiana vond het met lopen toch niet zo prettig meer. Ook zagen we dat haar uier ietsiepietsie begint te groeien.
Drukke dag gewerkt op het moeder bedrijf van vdl. Open dag en hengstenpresentatie. Onze ploeg moesten mama's en baby's van de stal naar de ring en terug brengen...hele andere koek dan arab baby's. Grote joekels
Chantal, hij is prachtig! gefeliciteerd!!!
Chantalll
Geplaatst: 01-04-17 23:05
Zo blij .... pek is eraf dus we gaan de schapen voeren en op bed ... trusten iedereen!
Fotsy
Geplaatst: 01-04-17 23:07
gefeliciteerd Chantal, wat ene knappe jongen en een palo, helemaal gaaf
Gefeliciteerd met de eerste premie Linda, heel mooie foto
Alaskatorie, is helemaal normaal ook dat ze het zat zijn tegen einde dracht, is ook niet alles natuurlijk en dan die hormonen
Leuk Gwen tv, heel verslavend en niet goed voor de slaap
Fi tietjes, ja ze zijn nog groter geworden, ze gaat echt goed door
Leuk Andreab de papa gezien
Diva2 oh de 340 dagen dat kan al tellen ook
Sultan nog geen vorderingen, had nu ook wel al dit weekend een veulen verwacht.
En jupi doet verder met de fopmerrie verkiezing das duidelijk
Hier even klaarwakker, zet merrie tv even op, zie ik bij Flo iets zwarts in de rechterhoek liggen, te groot voor een hoop stront en het bewoog bleek men kat te zijn, jeetje me zo doen schrikken.
Nou Gwen TV is alweer uit.. geen idee waarom maar vermoed dat het datategoed nu al op is.. Dan moet ik wel met een alarm gaan werken straks en alleen kijken als het alarm gaat. Heb nu vanavond een aantal keer gekeken en kan nu niet meer verbinden.
Jaaaa eindelijk chantall!! Wat een mooi kleurtje! Mooi hoofdje! Ben benieuwd naar de droogfoto's!! Alle andere die hier nog aan het waken zijn heel veel succes nog !!
Hier alles lekker rustig. Harona is een supermama en baby danst door de stal. Morgen gaan ze lekker naar buiten
Gefeliciteerd Chantal, wat is hij prachtig! Hier nog steeds nikssss Aurore is mee onder de camera's gekomen, die is 8/4 uitgeteld. Vandaag was Yara haar D-day maar net als Viyenna heeft die er nog weinig zin in. Viyenna laat nu wel heel erg op zich wachten. Ze is nu 11 dagen te laat. Weetje: Viyenna zelf is geboren op de 365ste dag van de dracht, zij is dus precies een jaar bij mams blijven zitten