Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En je hebt gelukkig je knappe Kriebelvriendje.
Op naar een voorspoedige dracht 

Kabayo schreef:Het spijt mij dat ik zo weinig reageer , ben een echte meelezer
Gefeliciteerd Juval! Welke hengst is dat? Wel een enorme onderhals
Prachtige rouwkaart , nog veel sterkte gewenst!
Lady staat alweer een paar dagen thuis. 20e voor het laatst geinsimineerd . spannende dagen! 7 juli naar de kliniek om te scannen
.. we zien wel. juval schreef:Kabayo schreef:Het spijt mij dat ik zo weinig reageer , ben een echte meelezer
Gefeliciteerd Juval! Welke hengst is dat? Wel een enorme onderhals
Prachtige rouwkaart , nog veel sterkte gewenst!
Lady staat alweer een paar dagen thuis. 20e voor het laatst geinsimineerd . spannende dagen! 7 juli naar de kliniek om te scannen
Edmundo is een Gelderse hengst. Inderdaad wel een onderhals, maar ik denk dat het qua combinatie wel goed gaat komen, Lucy heeft niet zo'n forse hals.. als we ergens in het midden uitkomen.... we zien wel.

)

.. ik heb niet zo'n goede band met de merrie, dus de keus wordt (als er een keus is) waarschijnlijk tussen merrie of veulen. Ook afhankelijk van wat mijn dochter wil gaan doen. die ziet volgend jaar in 5 vwo en zal waarschijnlijk na haar vwo gaan studeren.. ik weet dus nog niet of ze tijd (en zin) heeft om dan nog een jong paard te gaan inrijden. Ze staan hier niet in de weg verder, ik heb de paardjes lekker thuis, dus ik heb de tijd om te kiezen.