Moet eigenlijk ook wat consequenter de camera in de auto gooien... Maak nu steeds de vergelijkingsfoto's met mn telefoon...
Morgen komt de DA als het goed is nog een keer opvoelen. Gister wel enorme geruststelling gehad van mijn stalhouder, ik vond Lis dr uier vrij hard en met schijven, maar hij vond m juist al mooi zacht en goed. Ook denkt ie dat ze nog wel drachtig is, puur gebaseerd op gedrag. Dus we gaan het beleven. Sowieso een spannende week, ik had vandaag examen, heb er wel een goed gevoel over nu, kon zeker 75% zonder twijfel invullen. Nu hopen dat ik geen vragen verkeerd begrepen heb en 4 weken wachten op de uitslag.
Tuurlijk vind ik dat goed! We hebben een leuke middag gehad met fantastisch weer en Yentl op d'r luist lol! Ben benieuwd...(al heb ik al wat moois op t schermpje mogen zien )
Spannend WenK! Gisteren ook de DA op bezoek gehad voor de entingen en ook maar even laten kijken want ik vind die buik wel heel erg groot, maar hij verzekerde me dat t er echt maar 1 is en dat ze gewoon veel vruchtwater heeft. Opvoelen wilde ik zowiezo niet. Maakte me ook niet echt zorgen... Nu ook bezig me te oriënteren op het dek- en invriesgebeuren voor m'n jonge hengst. Hebben altijd merries gehad dus die andere kant en wat daarbij komt kijken ken ik niet.
Balen AZ... Ik denk zowiezo dat je nooit het hele of echte verhaal te horen krijgt.. Hopelijk komen er snel nieuwe gegadigden.
ik wil me ook even melden 3 maanden geleden pony voor mn dochtertje gekocht en nu blijkt ze meer dan 6 maanden drachtig te zijn ... dus bij deze.... mogen jullie LIEFJE op de lijst zetten voor begin februari dekdatum en hengst enz weten we niet dus verrassing !!!!!
Ik weet niet of ik nog een keer ga scannen, ligt eraan of ik ga twijfelen. Nu voelt het wel goed. Misschien opvoelen met de enting in februari, ik weet niet nog niet
Verbrand door de zon. Op haar witte kootjes heft ze dat helaas vrij snel. Paar weken terug was het ineens zo warm en zonnig na die regen, huidje zacht en dan die zon er dik op. Gelukkig ging het op alle andere voetjes zo over alleen deze niet helaas. Aantal jaar geleden had ze een hele zware verbranding van de zon op de zijkant van haar kogel, korsten waren dik, zwart en extreem pijnlijk. Kreeg een waanzinnige etherische olie via een kennis en die hield geweldig! Binnen een paar dagen kwam de korst eraf en eronder was een prachtige mooie schone huid.
Helaas was ik dit keer net te laat om de olie te smeren, kom er namelijk niet dagelijks. De komende tijd wel dus
Lekker je gevoel volgen Katja, mocht ze het nu niet doen is er niets meer aan te doen dus lekker afwachten
nog even een tweede spam hoor, maar ik ben zo trots op mijn merrie en deze foto's
de shoot was voor mijn oude gezelschapspony van 33, maar Set is ook even tussendoor gekiekt. En dus zonder voorbereiding of poetsen, ben ik hier zooo blij mee. Foto's door Marriët Fotografie, Air op bokt
loveslimpie
Geplaatst: 24-10-13 20:34
Ayasha schreef:
pret begint nu toch ook stilletjes aan een mini buikje te krijgen... Ze wordt ook wel erg bezitterig..
haha oei nee zo dik is haar buik nog niet! Je begint nu wel te zien dat ze drachtig is en geen grasbuik heeft maar zo dik is ie niet!! Wat een mooie foto!!
Mooie foto's!! Heb vandaag van maquavinci ook foto's gemaakt maar moet zelf eens vergelijken met foto's begin deze zomer om te bergelijken haha, zie zelf geen verschil..
Al_Zawraa
Geplaatst: 24-10-13 21:21
Wat een mooie foto's van Yentl en Set! Prachtig!
Vandaag ook nog een paar foto's van Mausi gemaakt, nog wel geen buikje van de baby, maar ik wilde ze toch even showen. Ze lijkt zich steeds meer thuis te voelen, en ik wordt steeds blijer met haar Kan niet wachten op haar veulentje