Hier nog een foto van mijn pony op zo'n 100 dagen dracht samen met d'r top verzorger (leaser). Ze is altijd al aan de dikke kant.
Maseike
Geplaatst: 25-08-10 13:11
Leuke foto.
Zal eens kijken hoever die bolle van mij drachtig is. Hou het eigelijk niet bij
essiesilly
Geplaatst: 25-08-10 13:54
ik ook niet haha 1 x heb ik het uitgerekend maar vergeet het om bij te houden dus nu weet ik t niet meer ach ik weet dat ie begin april moet komen hihi
peeps was afgevallen maar wordt nu weer dikker, lijkt me alleen niet dat het al van de dracht komt? zit namelijk pas op 117 dagen. Staat ook maar een paar uurtjes buiten.
Cynthia82
Geplaatst: 25-08-10 17:06
Kan wel van de dracht komen, maar voor een Haflinger lijkt me dat eigenlijk nog niet.. Misschien iets minder gereden de laatste dagen? Dan zie ik Dais ook altijd dikker worden..
Pfffffffffff....... mag ik even klagen? Ik heb afgelopen maandag te horen gekregen dat ik Pfeiffer heb Ik ga echt kapot! Ben zo moe.. werk nu ongeveer 5 uur per dag (ipv 9), dan naar huis, slapen. Ik tril op mijn benen, kan me niet concentreren. Mijn broer en schoonzus zouden vandaag langskomen om te koken. Hij belt me net wakker dat ze het niet gaan redden.. Mijn reactie? Janken... Ik kan niets hebben. Het is echt verschrikkelijk Sorry voor mijn geklaag...
Nee juist meer aan het rijden, ach t zal wel ergens vandaag komen:P.
Rot zeg dat je pfeiffer hebt, lijkt me erg rot. Beterschap ermee.
Cynthia82
Geplaatst: 25-08-10 17:11
Misschien dan toch al wel baby-paard? Bij Dais zie ik het normaal pas een klein beetje vanaf 7 maanden, maar nu denk ik ook wat te zien. Ik wil het gewoon te graag. Dan denk ik 'Nee, Cynth, dit is niet baby, dit is gras'
Ik reken niet met dagen, weet de inseminatiedatum en pak dan de kalender in mijn telefoon erbij om met weken te rekenen maar meestal gewoon met maanden, hoewel dat natuurlijk minder opschiet met tellen