Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

JaneJansen schreef:Hiboune, dat klinkt geweldig..ik wil ook zo graag zo wonen maar zal niet lukken helaas..woon nu in de stad en ben 4,4km verwijderd van de boerderij met de pony's. (ook niet gek)
Dus aan iedereen die in een boerderijtje met weiland wil wonen: MAAK JE STUDIE AF OF GA DOORLEREN! (of trouw met een boer)

)
 )

25 merries, dan kom je aardig in de buurt bij bokker lizzy_lisa, die is nu groot aandeelhouder in de boktmerrie lijst, maar jij stijgt dan met stip naar nr 1 denk ik
 25 merries, dan kom je aardig in de buurt bij bokker lizzy_lisa, die is nu groot aandeelhouder in de boktmerrie lijst, maar jij stijgt dan met stip naar nr 1 denk ik 

in Groningen dan wil ik wel bij jou op stal staan klinkt goed.
 in Groningen dan wil ik wel bij jou op stal staan klinkt goed. JaneJansen schreef:of trouw met een boer
 Heb ik ook gedaan. Begon met 1 paard, heb er nu 6 en 3 drachtig. 's Winters 40 ha weiland onbeperkt ter beschikking van september tot begin april
 Heb ik ook gedaan. Begon met 1 paard, heb er nu 6 en 3 drachtig. 's Winters 40 ha weiland onbeperkt ter beschikking van september tot begin april  

Sjintoo schreef:Mieke heeft heel onverwachts haar veulen gekregen! Een merrietje! Falke!

.
.