Ik was een emmer vergeten uit de stal te halen dus ik ging nou nog even op pad met mijn zaklampje. (Ik doe niet het licht aan op stal als het al even donker is geweest, dat doet altijd zo'n pijn aan je ogen!) Aidyn was helemaal blij verrast om mij te zien.
 Ik was een emmer vergeten uit de stal te halen dus ik ging nou nog even op pad met mijn zaklampje. (Ik doe niet het licht aan op stal als het al even donker is geweest, dat doet altijd zo'n pijn aan je ogen!) Aidyn was helemaal blij verrast om mij te zien.  Hij besprong me bijna en wilde alleen maar knuffelen. Ik had daar wel een uur kunnen blijven zitten.
 Hij besprong me bijna en wilde alleen maar knuffelen. Ik had daar wel een uur kunnen blijven zitten.                                                         

Geplaatst: 23-03-08 00:38
               Geplaatst: 23-03-08 00:38				         

Heel erg veel sterkte met dit verlies..
 Heel erg veel sterkte met dit verlies..                                                          Heel veel sterkte!
 Heel veel sterkte!                                                         

)
 )                                                         
 Is 24 april op 11 maanden?
 Is 24 april op 11 maanden?

ben benieuwd naar haar naam.
  ben benieuwd naar haar naam. gaat zo snel.
 gaat zo snel. 

Maar ik ga er zo weer heen, hou d'r gewoon goed in de gaten.
  Maar ik ga er zo weer heen, hou d'r gewoon goed in de gaten.