de jouwe

de mijne

de jouwe

de mijne
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xx_Irisje schreef:de merrie maakt pas biest aan als de bevalling daadwerkelijk inzet. vorig jaar een merrie meegemaakt die echt de melk liet stromen een maand van te voren, da de bij gehad. die vertelde dat van de biest.
met merrie en veulen is het dan ook helemaal goed gekomen.
dan kan ik me de spanning goed voorstellen!
Mieperdepiep schreef:xx_Irisje schreef:de merrie maakt pas biest aan als de bevalling daadwerkelijk inzet. vorig jaar een merrie meegemaakt die echt de melk liet stromen een maand van te voren, da de bij gehad. die vertelde dat van de biest.
met merrie en veulen is het dan ook helemaal goed gekomen.
dan kan ik me de spanning goed voorstellen!
Dat is ook wat ik gehoord heb. Mijn merrie heeft ook weken lopen lekken vorig jaar, hele benen kleddernat. Kon geen kwaad volgens VA.
potverdikkie schreef:Schaamhaar????????![]()
![]()
Ze heeft 1x eerder veulen gehad, maar op de foto zie je duidelijk dat de uier echt al volloopt, heb er ook al kleine dopjes af gehaald.
De merrie was broodmager toen ze bij ons kwam, en is van bouw ook al zeer slank.
Deze is 29 jan uitgerekend, maar dreigt eerder te gaan.
Ze moet het veulen nog minimaal 2 weken binnen houden, anders is het niet levensvatbaar, dus ook hier lichtelijk paniek....
Adhira schreef:potverdikkie schreef:Schaamhaar????????![]()
![]()
Ze heeft 1x eerder veulen gehad, maar op de foto zie je duidelijk dat de uier echt al volloopt, heb er ook al kleine dopjes af gehaald.
De merrie was broodmager toen ze bij ons kwam, en is van bouw ook al zeer slank.
Deze is 29 jan uitgerekend, maar dreigt eerder te gaan.
Ze moet het veulen nog minimaal 2 weken binnen houden, anders is het niet levensvatbaar, dus ook hier lichtelijk paniek....
Ze heeft al 1 keer eerder een veulen gehad en is nu pas 3?Waar is dat veulen dan,heeft ze die al op 2 jarige leeftijd gehad dan en is dus op 1 jarige leeftijd gedekt???
Want als dit veulen in januari komt,is ze in februari 2007 gedekt en zou ze dan al een veulen aan de voet moeten hebben gehad????
groetjes Debby

potverdikkie schreef:oje adhira!! Je haalt 2 dingen doorelkaar. Dit topic gaat over Cremello, die is 3 jaar!
Ik had die foto's van mijn merrie erbij geplaatst ter vergelijking, en mijn merrie is 5 jaar. vandaar dat ik al eerder zei, terug naar topic van cremello! hahaha
!
Laat het nog maar even lekker zitten hahah!