ja ik denk toch dat er niks meer uit komt. ze flest de hele boel haha. ik weet het echt niet meer het eene moment denk ik ja daar zit wat in en het andere moment denk ik o echt niet . vandaag de boer erbij hij zei je bent gek daar zit echt niks in . maarja die boeren zien het echt als koeien haha
nee volgens de veearts moet ik der wel goed in de gaten houden. en dat doe ik heel goed haha. zolang ze goed blijft eten en geen koorts of andere klachten krijgt is het goed. wel aan de uier voelen voorzichtig dat het niet heet word want dat kan dan uier ontsteking zijn. ze eet goed loopt lekker in het land. is alleen wat sjaggie af en toe verder gaat alles goed met der
't Komt als het klaar is he. En dat kan best pas over een week of twee zijn. Bij de mijne is de laatste dekdatum 25 juni en ze heeft ook een uier dat er klaar voor lijkt. Maar de banden doen nog niks. Ik leg het aan anderen altijd uit dat als je er op klopt dat het dan blubbert. Het gaat heel lossig aanvoelen, moet ook omdat het veulen anders niet door de opening past. Bij sommige merrie's merk je het het eerst naast de staart. Dus dat kan kloppen bij de jouwe. De vulva gaat eruit zien als die van een hele oude merrie, echt uitgezakt. Dat moet echt opvallen hoor.
Het wordt steeds spannender. Heeft iemand misschien foto's van een normale kont en een met slappen banden en ook de voor en na van de vulva? Dat zal er waarschijnlijk bij ieder paard wel anders uitzien, maar ben eigenlijk toch wel een beetje benieuwd hoe je dat kan zien.
nee nog niks. ik zal vanmiddag is even foto maken van de fluts kunnen jullie kijken want ik heb er echt geen verstand van. ga nu met kind naar het voetballen dan weer naar stal. dus om een uur of 5 ben ik er weer.
*gehele topic gelezen* BEN ER BENIEUWD .! ben het al vanaf het beign aan t volgen en schrijf ik er eens wat bij. ik denk echt dat ze drachtig dat is mijn gevoel en als dat idd. zo is denk ik dat het een HENGSTJE word
veel succes!!!!!!!!!! ik blijf het volgen doeii ik wil veel meer foto,s hoor.!!!
ben ook heel benieuwd. onze buurman had ook zoiets met de fries paard gaf melk was heel erg zwaar maar toch niet drachtig heel vreemd allemaal. maar je zult toch af meoten wachten