Aniek,gefeliciteerd met de kleine.Wat een knapperd !!
Fenneke,hoe is het met Macy? *edit,oh,ik lees dat het al wat beter gaat met haar.Is Merlyn nu weg bij haar? Nogmaals sterkte.
En even een opmerking over off-cam reacties;ik zou het fijn vinden als er geen berichtjes meer komen zoals deze: .....,je hebt een pb. Zeer storend,oninteressant en erg off-topic.
Dank je blackpegasus en Kimmes Ben erg blij met de kleine vent.. hij ligt nu weer lekker te slapen en ik ga ze zo weer naar buiten laten en dan natuurlijk veel foto's schieten! Cam zet ik op buiten.
Merries lijken verder rustig dus de kurk er maar weer even in na de babyboom van vannacht
ja er staat dan error en dan iets van please wait for next refresh.. en de tijd gaat wel wat verder.. maar is ook n slechte cam.. kan dr ook verder niets vinden op marestare
Wat een Low en High alerts waren er vanacht Suerte ook een mooi veulen........echt jammer dat ik haar gemist heb Bij het openen van de cam van Flirt van Mystery Mountain zag ik ook ineens een klein veulentje rondhuppelen http://wefoal.com/_2007/30373735/cam.htm
Blij dat alles is goed gegaan
Arme Macy hoop dat ze zich gauw wat beter gaat voelen Jammer dat ik niet in de buurt woon........had haar wel even willen troosten
nee hij ververst zich wel alleen dr staat niets in de stal wel heb ik gelezen dat ze nog niet zo ervaren zijn vandaar dat de cam wat slecht is.. maar ik kan nergens vinden over wat er met de merrie is.. of waar ze is..