[HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:23

Chirooheleen gefeliciteerd ! Mooi veulen!

Pff ga morge ff verder reageren heb net een sollicitatie gehad ben nu een beetje leeg, ga nu duimen dat ik die baan krijg.

Prince

Re: Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:35

WAaaaa, wat gaat dit topic snel, ik kijk een paar dagen niet en nu al bladzijde 14 op een spiksplinternieuw topic

Candy moet nog 2 maanden minus drie dagen (dus 58 dagen nog) en ik heb vanmiddag * kon het echt niet laten * een supermooi knalroze veulenhalstertje gekocht.

Ook als het een hengstje wordt (wat ik stiekem hoop) dus een knalroze halstertje om

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:06

Hoi allemaal.... ik moest even met mijn vrienden van het dikkebuikentopic mijn foto's van vandaag delen hoor!! Snap op 309 dagen alweer!

Afbeelding

en deze Boobies horen erbij!

Afbeelding

Zien er schattig uit of niet?? Snap groeit maar door, echt ongelovelijk. Sinds vandaag merkte ik ongemakkelijkheid bij haar, dat is echt sinds vandaag.... Snap staat nooit in rust maar vandaag af en aan. Het is gewoon leuk te zien dat er steeds meer seintjes komen van een naderende geboorte..... voorlopig kan ik nog even blijven genieten van haar prachtige bolle buik!

Zaterdag komt de andere wederhelft van het Boktkoppelveulen op visite, de laatste keer dat ze Snap gaat zien met buik en zonder veulen

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:42

Leuke pics Ods Die snap van jou wordt echt dik lekker hangbuikie en tiet is ook in maak zo te zien!

@mayday: ik heb ook sollicitatie gehad vandaag... hoopt ook dat ik aangenomen ben Hoop ook voor jou!

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 23:11

vandaag is het me wel gelukt foto's van tinkie's uiers te maken..
( wat gaan die pagina's hier snel zeg... kan het niet bijhouden met lezen hihi)

Afbeelding

Afbeelding
Ze moet dus nog anderhalve week... Eerder verwacht ik ook echt nog niet zo een klein wondertje hihi

MarijeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 02:07

4 down, 2 to go...
Het lijkt hier veulens te regenen de laatste 3 dagen, iedere dag een veulen erbij
Vanavond heeft Violette (een gastmerrie, mini) een hengstveulen gekregen.
Zwart appaloosa, de precieze naam van de kleur weet ik niet, ben niet zo thuis in die kleurtjes

Ik ging voeren en dacht de birth alarm voor de eerste nacht om te doen.
Ik had haar op de spuitplaats gezet en dacht: hm... volgens mij is dat niet meer nodig en kan ze beter naar stal voordat ze het er hier uit poept
Snel de eigenaresse gebeld maar Violette was zo snel dat ze het gemist heeft.

Het veulen had trouwens 1 voorbeentje helemaal naar achteren zitten dus dat was even flink zoeken. Toen ik dat had gevonden en op z'n plek had, hoefde Violette maar 1x te persen en was het veulen er al.
Viel me trouwens nog mee met de 'werkruimte' in zo'n mini. Dacht dat het wel krap zou worden...

Het kleintje stons al met 10 minuten en kort daarna dronk hij ook al.
Violette had wat meer moeite met de nageboort en naweeën maar de nageboorte is eraf en de pijn lijkt voorbij.
Vannacht nog maar een paar keer op de cam kijken...

Nu hopen dat pepsie nog even wacht en over een week of 3 tegelijk met Copper gaat

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 02:12

Dat is boffen veulen regen.
Dat hebben we in Mussel nog nooit gehad

Ods
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 06:47

iwayalover dank je! Iedere keer denk je dikker kan niet maar dat lukt best Ik zal voor je duimen voor de sollicitatie, wanneer hoor je er iets van?

Ook voor jou ga ik duimen MayDay!! Wanneer kan jij iets horen over je sollicitatie?

Oke Stalnijmegen, dat is ook lekker bezig, spannend he?

Top MarijeR, heerlijk dat het goed is verlopen en wat een snelle bevalling!!

MSQuincyTE, wat ben jij een grapjas.... ook in Ruurlo heb ik nog nooit veulens zien regenen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 07:02

Leuk Marije, een appieveulen! Heb je er een foto van toevallig, dan kan ik je het kleurtje er wel bij vertellen. Jammergenoeg kan ik hier niet op de webcam....

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:04

Gefeliciteerd met de nieuwe veulens!

Doordat Lisje nu verder weg staat heb ik momenteel bijna geen tijd meer om bij te lezen! Ik doe mijn best, maar op iedereen reageren gaat nu ff niet...

Ods
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:23

WenK maar vertel ons dan wel hoe het met Lisje gaat!!

vrijalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:41

Jullie gaan echt te snel hoor

Marije: De veulens stromen daar echt binnen he Nu ff bijslapen voor Copper en de andere mini!

Ods: Ze ziet er super uit! Ik ben echt heel benieuwd wat eruit jullie koppelveulen gaat komen!!

Frenia: Ik kan me Baileys nog wel herinneren!! Wat fijn dat je haar weer hebt gevonden!

Dennis: Dat schiet goed op zeg! Tietjes van Romy toch?

ChirooHeleen: Wat een schatje zeg

Hollybolly: Gezellig dat je er weer bent! Tuurlijk zijn we je niet vergeten

Mac: Jou verhaal kan ik me ook nog wel herinneren van vorig jaar...Zonde.. Die site heb ik al even goed doorgelezen! Leuke ava heb je trouwens

Keevagirl: Ik denk niet dat het te koud is voor je veulen, er zijn zoveel merries die rond deze tijd een veulen krijgen in de wei Ze heeft in ieder geval een overdekt stalletje en lekker ruim! Ziet er mooi uit

Tonie: Spannend wordt het dus daar! Nog veranderingen?

Flettie: Wat gaaf dat je cam het doet!! * is jaloers

Hier niet zoveel nieuws, ik ga vanmiddag het hele paasweekend weg, snowboarden met school Heb er super veel zin in!! Alleen hoop ik wel dat Vreya haar veulentje nog even ophoudt totdat ik terug ben...

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:59

Goedemorgen!

Gisterochtend om 3 uur werd ik wakker, keek op de cam en zag mijn merrie liggen. Hoewel het alarm nog niet ging ben ik toch naar beneden gelopen en ja hoor, de pootjesblaas was er al
Na behoorlijk hard werken voor de merrie en mij was hij er dan, een heel grote bruine hengst, met een mooie bles en een wit achtervoetje. Ik ben niet zo blij over het hoofd, dat is wat lang met een bol profiel en een oog wat ik liever wat groter had gezien, maar verder ben ik erg tevreden, zelden een veulen gezien met zulke lange benen en hij draaft heel veel en met veer.

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:07

Sjuimpje, van harte !!! Dat heb je toch aangevoeld denk ik, dat je wakker geworden bent zonder alarm !! Hoop dat mijn alarm het wél gaat doen
Geniet lekker van de kleine, en gauw foto's hé !

Pauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:08

Sjuimpje en de mensen die ik vergeten ben.. Gefeliciteerd met de veulens!

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:15

Sjuimpje en Marije gefeliciteerd! Foto's!

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:31

Iedereen met een veulen gefeliciteerd!!!
Zijn er verder nog veulies geboren vanacht??

Strax komt de hoefsmid.... Lady vast van dr ijzers halen, kan ze ff wennen... (heeft al zeker 4 jaar voor ijzers, en 2 jaar achter....) Verder hebben we nog steeds geen vulling in de uier.... Ook bij flappie niet.... en die moet al over een maand....

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:33

Volle maan he, dus er zouden er toch een paar moeten komen

Overigs groeit m'n merrie nu behoorlijk in de <----------> breedte!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:57

Sjuimpje en Marije : Gefeliciteerd.
Marije : je praat over het rechtleggen van het beentje alsof het kipsimpel is.....
Maar mij lijkt dat een partij eng....Brr ik moet er niet aan denken om te moeten voelen. Ga het wel doen hoor als ik twijfel!! Ach de adrenaline zal er wel voor zorgen dat ik het durf.

Ods: Gave foto... op naar het boktkoppelveulen.

Iwayalover en Mayday: hopelijk zijn jullie alle twee aangenomen.

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:00

MarijeR heeft veueln regen van harte meid!!
En sjuimpje ook al !!

Snap met dikke toet !!

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:01

Gefeliciteerd Marije!! Weer een veulen erbij Dat schiet wel op zo Fijn zo'n bevalling! En als zo'n beentje nou helemaal naar achteren zit, is dat dan niet moeilijk om dat naar voren te krijgen? Gaat dat niet makkelijker met hulp van da ofzo? Of heb je het inmiddels al zo vaak gezien/gedaan dat je het inmiddels al zelf kan?

Gefeliciteerd Sjuimpje! Ik ben beniuwd naar foto's! Hoe gaat deze man heten?

Hier komen zometeen kopers voor Faye, het veulen van vorig jaar. Dus die ga ik nou even een beetje borstelen enzo. Voor zover dat opschiet met dit weer

Dus ik kom vanmiddag wel weer op iedereen reageren

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:11

@ChirooHeleen: wat een mooi sterk kereltje! Staat heel stevig op zijn beentjes, zo te zien!
@dennis: mooie schone glimmende tietjes
@ods: 309 dagen alweer! Wieieieie!! Ze ziet er nog steeds super uit! Mooi rondom rond.
@stalnijmegen: tinkie gaat ook lekker
@Marije: behalve dat voetje klinkt dat als een hele vlotte bevalling! Super! Proficiat voor het baasje van de kleine dame!
@sjuimpje: proficiat met je hengst!!! Klinkt ook heel voorspoedig!
@twinkel: hihi, je dat heb ik ook altijd met dat soort terloopse details . "Effe een voetje rechtleggen" ...
@marlijntjuh: succes met de presentatie van Faye

Ik heb weer ergens een dag gemist geloof ik ... Lee zit vandaag dus op 299 dagen. Weer even onderschrift aanpassen.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:16

Dank dank en Mac wat je zegt, alles is rond bij Snap

En Snap is vandaag 310

Gefeliciteerd Sjuimpje!! Het lijkt dat de hengstentijd is aangebroken!! Ze 'vallen' bij bosjes

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:20

OH nieuwe veuls zo te lezen!!Gefeliciteeerd!!!
Sjuimpie, jij woont echt achter mij geloof ik hihi.

Mooie Snap! welke ljin is het? en het veulen?

Hier zijn de tepeltjes inene weer leger geworden (zag ik vanmorgen), heb gister nog wel een melkflessenfoto gemaakt, zal hem zo proberen te uploaden.

Morgen ben ik vrij en hoef volgens mij donderdag pas weer te werken, dus kom maar op met het veulen, liefst zo snel mogelijk dan kan ik er goed van genieten!

Wenk, Lisje oke?

Straks meer.

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:21

Lees nu van Marije... Ik ben daar dus als de dood voor, ben zo blij als ik 2 pootjes en een neusje zie. Mijn vorige merrie heeft bij haar vorige eigenaar een veulen gehad welke met het neusje eerst kwam, die heeft ze doodgeperst en is er in stukken uitgezaagd.
Dat is echt mijn grootste angst!

Mijn joekel gaat Donnie heten
Voluit: Don bring it on
Ik wilde persee in de 'Don' sfeer blijven, de vader is Don Frederico v. Donnerhall vandaar. Gelukkig is het een hengst, dit was namelijk de enige naam die ik in gedachten had en ik vind het niet echt wat voor een merrie.