Langeleden maar ik had een verhuizing en zo en dan heb je geen internet maar onze veulen is ook geboren 21-05-06 dus vandaag 1 week oud hij heet winner van de nana ranch.foto,s staan bij kraamstal
ik kon gister helaas niet heen en vandaag lukt ook niet. morgen ga ik wel ....zal weer foto's maken en plaatsen ( weet nu hoe het moet) ik hou jullie op de hoogte
ziet er goed uit hoor, ik denk niet dat ze 3 weken gaat volmaken hoor, het ligt er ook aan of ze al eerder veulen gehad heeft dan zijn de uiers eerder vol, maar ze heeft toch flink zucht voor het uier en uier is bijna vol........
hoeraaaaaaaaaaaaaa haar veulen is er......... vanmiddag geboren op het land. De eigenaar had haar rond 12 uur naar buiten gedaan en nog geen 2 uur later was haar veulen geboren. Het is een gitzwart hengstje......geen wit plekje te ondekken. Beide maken het heel goed .... helaas had ik de camera niet bij me maar zodra ik foto's heb dan volgen ze
tuurlijk ..... morgen ga ik heel veel foto's maken en de mooiste plaats ik hier. Trouwens hij heeft de naam SPIRIT gekregen En ja tonie je had gelijk hoor...... de hoefsmid had het duidelijk mis. Kegelen deed ze trouwens niet hoor.... maar goed ze is er vanaf.
ik sluit me ook maar in dit topic, heb het met belangstelling gelezen
Sinds verleden week maandag loopt onze welsh B merrie Largo al te kegelen. Banden zijn slap, enorme uiers, kortom alle kenmerken zijn aanwezig, alleen het veulen vertikt het om met dit slechte weer eruit te komen
Ik heb geen foto's van de uier, maar geloof me, een koe zou er jaloers op zijn
Nijntje wat een leukertje zeg mooi zwart Gefeliciteerd !! wat zijn ze klein he die shetjes ... lief hoog knuffelgehalte moeders heeft ook een lleuke uitstraling vind ik
hoi irene welkom haha kom maar op met die uier fotoooos !!
hij is prachtig hoor nijntje01 een echte black beauty
welkom irene, wat lastig dat ze al zo lang kegelt zeg, dan is het moeilijk in te schatten, dan zou ik over gaan op plan 2 let op de vulva, die wordt heel lang als ze gaan bevallen, en ga er dan maar naast zitten.......
ja stom he tonie .....klikte per ongeluk het mapje met de uierfoto's uit "mijn album" weg Als er belangstelling voor is laat het me dan even weten dan zet ik ze er wel weer op