Ik stem op:1 - Arwen-Quenya van de Veerte – Lowara2 - Luna van de Vredinghe – Faniek1 Waarom: Omdat Arwen helemaal geweldig is, en het erg leuk was die geboorte van haar met dat grapje met die knuffel!!2 Waarom: Omdat Luna een super mooie grijze haflinger is en ik altijd erg moet lachen om haar avonturen samen met Nikita!!
ik stem op Jippie’s furia – kimmie261Avenue - IngLio allebei leuke merrie,s maar vooral jippie is erg leuk en mooi.
Ik stem op Minerva-cynderella81; heb haar in het echt gezien en is een merrie met een geweldige uitstraling!!!!
1 luna van de vredinghte2 renske SVoor de tweede (Renske) heb ik een toelichting. Ik vind het namelijk erg leuk dat er een veulen rond loop met dezelfde naam als ik.
Arwen-Quenya van de Veerte – Lowara, omdat ik het een ontzettend mooi en leuk veulen vind. En de tweede stem voor: LM´s Oxeye Daisy - Meavey, omdat ik die shetjeskoppies nou eenmaal gewoon niet kan weerstaan... (Denkt aan Saros)
And here are the results of the Wildervank jury.......... 1. Montana River van Cheyenne ... douze points hihien 2. Aveneu van Inglio