Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AthenaWytske schreef:De moed mag je niet laten zakken hoor!
Je kan enkel hopen en je mag jezelf echt niets verwijten!
Sterkte!
libke schreef:
Desiree , er zijn dus eerst foto's genomen van zijn knietjes daar was niets aan (als dat slecht had geweest dan was het over ).
Had Fighter een merrietje geweest dan had de keuze de eerste dag makkelijker geweest ;Met een simpele snede in beide pezen zou ie de volgende dag staan maar dan zijn ze niet bruikbaar meer als rijpaard of sportpaard omdat de pezen op die plaats dan heel dun blijven ,als fokmerrie geen probleem!!.Maar het is een hengstje en ik heb hem in eerste instantie gefokt als sportpaard ,daarom wilde ik die snede niet uitvoeren .Er bleef dan ongeveer 50 % kans op volledig herstel met deze behandeling .
Nu Fighter gaat staan (en dat was waar ze geen garantie opgaven )
komen zijn benen recht ,gegarandeerd allen moet dat nu een beetje tijd hebben dat alles sterk wordt en dat fighter durft te stappen .Wat bij normale veulens een uurtje duurt daar zal fighter dus een week of meer over doen
libke schreef:allemaal bedankt voor de steun en de lieve woorden want ik ben vandaag terug een beetje;
Ben deze morgen langsgeweest ,hij ging wel een beetje staan ,maar ik vond het minder goed dan gister ,heb hem wel een 5-tal minuutjes ondersteunt en dan zijn beentjes gemasseerd en gestretchd enzo ..
Maar als ie staat is alles zo krom en wankel ,achter is het ook zo zwak dat ik zoiets heb van ,komt dit nu wel allemaal goed .Het is natuurlijk ook zondag vandaag en vond alles op de kliniek maar op een laag pitje staanoordat fighter veel probeert te staan waren de draadjes van de elektroden los aan het slechte been ,heb iemand gevraagd om dat allemaal te herstellen ,ik vindt dit nu toch belangrijk ,of niet? Maar het leek allemaal een beetje teveel gevraagd .Misschien was Fighter gewoon een beetje moe ,ik weet het niet ,maar ik heb me na het bezoek de hele dag slecht gevoeld .Ik kan nog steeds niet van me afzetten wat er is gebeurd .Maar ik heb nog drie dagen :misschien is er morgen wel verbetering!!