Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigger schreef:Morgen wordt mijn merrie gescand op 4 maanden alweer
pjotr schreef:helaas heeft raisa het veulen verworpen op 5,5 maand.
dus voor mij geen boktveulen volgend jaar.
Uums schreef:*Meld zich* Onze Prelude is een Groninger merrie van de hengst Experiment. Ze is nu al voor de zesde keer drachtig. De 'schuldige' hengst heet Bartus. Prelude`s veulen komt waarschijnlijk rond mijn verjaardag ter wereld (18 april).
Cheveyo schreef:Ik kom hier ook meelezen. Wij zijn sinds zondag eigenaar van Show Girl en zij is half april 2006 uitgerekend van Jagdfalke. Voor ons het eerste veulen ooit dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Afgelopen zondag is haar veulen van dit jaar afgespeend en nu is de druk gelukkig al van haar uiers af.
ChristaMoor schreef:Uums schreef:*Meld zich* Onze Prelude is een Groninger merrie van de hengst Experiment. Ze is nu al voor de zesde keer drachtig. De 'schuldige' hengst heet Bartus. Prelude`s veulen komt waarschijnlijk rond mijn verjaardag ter wereld (18 april).
Leuk, ik heb ook een dochter van Experiment, maar haar moeder is onbekend. Zelf is ze te klein om gekeurd te worden/zijn, maar ze is wel ingeschreven als veulen. Ik heb haar laten dekken door Gerlinus en ze is 8 mei uitgerekend.
Cheveyo schreef: