Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmes schreef:
Nou,ik heb er weer 8 in beeld;ik vind het genoeg
Sjoert schreef:Gemske, je site doet het niet?
gemske schreef:*mededeling aan alle merries:
mijn server ligt eruit willen jullie nu NIET veulenen*
Ik kan dus niks opslaan nu. Hopelijk is het snel gemaakt... Ziet eruit als een serieus probleem
gemske schreef:Geen idee. Ik heb een account op de computer van UU faculteit natuurkunde en daar is niks bereikbaar op het moment. Ik kan hier zelf niks aan doen trouwens, is afwachten tot systeembeheer in actie komt. Over het algemeen zijn die snel en goed. Maar dit heb ik nog niet vaak gezien.
Als er echt eentje spannend word en ik ben online kan ik wel de computer hier thuis aanzetten, maar die blijft vannacht niet aanstaan.
TheSam schreef:Ik heb er 9... maar Snickers tel ik niet mee, die loopt lekker buiten waarschijnlijk (lege stal)![]()
Erg veel merrieveulens zeg... laat deze trend zich even voortzetten, want die van Marije worden ook merries(tenminste, dat heb ik voorspeld)
Sjoert schreef:Waarom blijven die mensen bij Wakita in de box zitten?
Is het niet beter dat ze de merrie en dr veulen nu juist rust gunnen en aan elkaar laten wennen?
Faniek schreef:TheSam schreef:Ik heb er 9... maar Snickers tel ik niet mee, die loopt lekker buiten waarschijnlijk (lege stal)![]()
Erg veel merrieveulens zeg... laat deze trend zich even voortzetten, want die van Marije worden ook merries(tenminste, dat heb ik voorspeld)
Waarom heb ik Snickers binnen dan..
Ik heb er 10
Sjoert schreef:Waarom blijven die mensen bij Wakita in de box zitten?
Is het niet beter dat ze de merrie en dr veulen nu juist rust gunnen en aan elkaar laten wennen?
Nienke schreef:Ik herhaal: hoe past dat
Ik bedoel, het past wel, maar dan kan bokt er toch niet meer bij
Faniek schreef:Nienke schreef:Ik herhaal: hoe past dat
Ik bedoel, het past wel, maar dan kan bokt er toch niet meer bij
gewoon zo allemaal mooi naast elkaar
TheSam schreef:@ Faniek: staat Snickers in het hoekje dan??? Ik zie een lege stal met een blauw afdekzeil....
TheSam schreef:Huh?? Daar snap ik niets van!!! Is dit haar stal voor overdag ofzo?? Ik zie haar altijd in een andere stal staan....
Heb je voor mij aub die link?