Cio, ook gefeliciteerd! Wat fijn op zo'n mooie tijd.
Goldenarrow, wat een top resultaten, gefeliciteerd!
Kathleen, grappig is dat he? Dat zag ik bij Nadjarah van de week ook op de camera, echt bovenin haar billen zo'n schopje, heel apart gezicht.
Knolselder,gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Ze zijn wel echt super knap

DDDara schreef:AZ was zijn die van jou ook knap welke blijft er van de 2 of blijven ze alle 2?
Ik bedacht me ineens dat ik hier niet op gereageerd heb.
Die van Mishrikah is sowieso een blijvertje, van Nadjarah moet ik even kijken.. In principe fok ik zuiver Egyptisch en Nadjarah is mijn enige niet zuiver Egyptische merrie, dus om verder mee te fokken voor mij niet direct interessant. Maar ze is wel enorm gaaf! En ben wel heel benieuwd hoe ze uit gaat groeien. Ze mogen in ieder geval sowieso allebei tot volgend jaar blijven, en als dan de veulens geboren zijn gaan we verdere keuzes maken. (Oh ja ik had met mezelf afgesproken dat ik keuzes ging maken als deze geboren zouden zijn, maar wie verwacht er dan ook 2 merries

Ik had ook een leuke vanavond, kopstoot van mijn ruin gekregen die het nodig vond een zwaai met zijn hoofd te doen, en met een enorme klap precies in mijn oogkas terecht te komen. Gelukkig alleen een flink blauw en dik oog en een sneetje in mijn ooglid, waar ze toch even een hechting ingezet hebben. En morgen voor de zekerheid nog ff voor een tetanus prik. Dus ik zie er super charmant uit de komende tijd