Nu is Prganza überhaupt niet een paard wat graag vrolijk kijkt, maar zo boos heb ik haar nog niet eerder naar hem zien kijken. Zou ze drachtig zijn?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu is Prganza überhaupt niet een paard wat graag vrolijk kijkt, maar zo boos heb ik haar nog niet eerder naar hem zien kijken. Zou ze drachtig zijn?
Spannend hoor! Zou mooi zijn, drachtig!
Wanneer moet je scannen? McClaren wel het een en ander over gehoord. Ken hem niet zo goed
Baby champagne fries
Tinniie schreef:Goldenarrow, hoeveel dagen is ze? Ik merk hier altijd pas echt rond de 18 dagen veranderingen in het gedrag..
Als je de betekenis van pismerrie opzoekt staat er een foto van haar bij zeg maar
Cioccolato schreef:Ben je niet bang voor dracht en uiteindelijk toch verwerping oid? Met een baarmoeder die niet mooi schoon is bedoel ik
mooi geel lichaam. Baarmoeder zag er goed uit. Nu duimen draaien

Ook Goldy gaan we proberen volgende week in Herwen te krijgen. Op naar 2 cassanova baby's volgend jaar!
ik snap dat maart of april te vroeg is. Het is een prachtig zicht, maar zo onhandig en vooral koud.