Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
goldenarrow schreef:Wat een schatje! Gefeliciteerd! Is het een merrie of een hengst?
Het sperma voor Intissima moest uit Italië komen, dus dat hebben we maar diepvries gedaan. Ik ben veel te bang dat het anders niet op tijd hier is.
AM_Horses schreef:Jazzejam. Ook al geinsemineerd. Spannend. Ze wordt met vers sperma geinsemineerd?
baudyh schreef:Zo het eerste veulen is geboren dit jaar dus dan komt de keuze voor dit jaar weer om de hoek kijken. Nog geen idee.
En we hebben nog een gelderse stermerrie die we eigenlijk willen verkopen maar omdat dat niet zo wil. Doen we haar eerst maar bij de hengst.
Ik denk Henkie. Daar heeft ze al een paar mooie veulens van gehad.
Tinniie schreef:[ [url=m/Pf8To8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UQ8Mu7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is een smoky grullo splash 2, de enige in Europa momenteel![]()
Genetisch is hij EeaaDdCRcr SW2 en 7-panel negatief.
Met Jade zou er in het extreemste geval een smoky cream dun splash 2 overo kunnen uitkomen... dat zou dan de eerste ter wereld zijn..
Dit jaar gaan we stilaan met hem beginnen, volgend jaar pas doorrijden
Eretria schreef:Wij doen dit jaar ook weer mee om te proberen. Ze wordt morgen hengstig gespoten. Hoe snel werkt zoiets ongeveer? Ze wordt natuurlijk gedekt en we gaan dan om de dag naar de hengst. Is voor ons de eerste keer om een veulen te fokken, de vorige keer (3 jaar terug) pakte het helaas niet met een andere hengst.
pradadaan schreef:Oh ik ben stiekem echt jaloers op iedereen die zijn/haar eigen hengst kan gebruiken.
Ik zou ook echt graag een merrie hebben om door Nacimiento te laten dekken
[ [url=m/xIIFwb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kiss1990 schreef:baudyh schreef:Zo het eerste veulen is geboren dit jaar dus dan komt de keuze voor dit jaar weer om de hoek kijken. Nog geen idee.
En we hebben nog een gelderse stermerrie die we eigenlijk willen verkopen maar omdat dat niet zo wil. Doen we haar eerst maar bij de hengst.
Ik denk Henkie. Daar heeft ze al een paar mooie veulens van gehad.
Wat is de afstamming van de merrie? Ik wil dit jaar ook mijn Gelderse merrie laten dekken door Henkie