Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AndreaB schreef:KittyDylan, welkom! Heb je ook een foto van de merrie en hengst die je gaat gebruiken?
Mirjamalvaro, das mooi balen zeg
Tiana is zojuist geïnsemineerd. Het sperma was nog niet bezorgd toen ik thuis kwam, dus ik begon hem een beetje te knijpen, maar 20 minuten later werd ik terug gebeld dat het er wasmorgenavond komt de dierenarts terug om nog eens te scannen en te kijken of het ei weg is.
Op het formulier stond dat het sperma van een sprong van 21 april was. Ik dacht dat vers sperma 24-48 uur houdbaar was? Of gaat dat pas in vanaf het moment dat het weer warm de merrie in gaat?
AndreaB schreef:KittyDylan, welkom! Heb je ook een foto van de merrie en hengst die je gaat gebruiken?
Mirjamalvaro, das mooi balen zeg
Tiana is zojuist geïnsemineerd. Het sperma was nog niet bezorgd toen ik thuis kwam, dus ik begon hem een beetje te knijpen, maar 20 minuten later werd ik terug gebeld dat het er wasmorgenavond komt de dierenarts terug om nog eens te scannen en te kijken of het ei weg is.
Op het formulier stond dat het sperma van een sprong van 21 april was. Ik dacht dat vers sperma 24-48 uur houdbaar was? Of gaat dat pas in vanaf het moment dat het weer warm de merrie in gaat?
Evelien__ schreef:Oh wat jammer AM_Horses![]()
Echt zwaar lastig die cystes. Heeft onze pony ook...
Hopelijk nu wel raak, met allebei!
AndreaB schreef:Ik zag het helaas pas toen de dierenarts al weg was. Ik vraag me af wat ik hier nu mee moet aanvangen...
AM_Horses schreef:Tinniie. Spannend!
Het sperma van Formidable blijft ook gerust 5 dagen goed.
Welkom kittydylan!
Andreab. Hopen dat er nog genoeg leven in het sperma zit!
Mirjamalvaro. Dat is lekker dan, not...
Fotsy. Welkom, mooi kleurtje![]()
Hier helaas minder nieuws![]()
Het vruchtje bij Wild Thing is dus geen vruchtje, maar zijn kiestes... daarom werd ze ook gewoon hengstig.![]()
Esmeralda ook niet drachtig... Zij was vorige keer gespoten terwijl ei nog maar 3.5 was. Het dekstation was hier ook niet zo blij mee.
Op naar de nieuwe poging!
Zijn beide hengstig aan het worden. Esmeralda ei van 3.5 maar baarmoeder voelde nog niet goed.
lovejouuuIB schreef:Hoihoi!
Mag ik mij ook melden?
Ik heb een gelderse merrie![]()
Aronica I
Zilverappel zwart
14 jaar
Saffraan x Droomwals
Ze is keur sport
Afgelopen zaterdag is ze geinsemineerd.. Dus nu duimen![]()
Vind het allemaal super leuk en spannend.. Voor haar de eerste als het allemaal mag slagen en ook voor mij als eigenaar..![]()
Hoop natuurlijk ook op een mooie zilveren maar alles is welkom en het is ook de bedoeling dat we het veulen gaan aanhouden!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]