Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
absque_dubio schreef:CubaLibre, gezond is natuurlijk het allerbelangrijkste!
Woogy, dankje voor je antwoord. Enorm lastig dus met de veulenhengstigheid. Ik had de vee arts net aan de telefoon, en er was bij hem iets tussen gekomen woensdagochtend. Dus ze wordt nu morgenavond gescand. Hopelijk begint de hengstigheid dan en ben ik mooi optijd. En anders gaan we voor de volgende hengstigheid.
Murosch, ik had het gelezen. Wat een nachtmerrie.Helaas is het zo dat bij elke dracht er natuurlijk risico is dat er iets mis gaat.. Voor jou werkelijk pure pech nu. Maar dat betekent zeker niet dat dat elke dracht zo gaat. Maar snap echt wel dat je twijfelt na zo'n ervaring.
Nynkster waardoor wordt ze gedekt? Hele knappe sportpony zeg!
Noisy schreef:Joan staat ineens knetterhengstig te zijn...Toch twijfel ik nog. Zal ik het nu doen of wachten op de volgende ronde? Het is diepvrieszaad en ik zal of haar naar Wolvega moeten brengen, of naar de Lingehoeve en dan zelf op en neer naar Wolvega om het op te halen...Twijfel, twijfel..AAAAAAAARGH!!!
Woogy schreef:Noisy schreef:Joan staat ineens knetterhengstig te zijn...Toch twijfel ik nog. Zal ik het nu doen of wachten op de volgende ronde? Het is diepvrieszaad en ik zal of haar naar Wolvega moeten brengen, of naar de Lingehoeve en dan zelf op en neer naar Wolvega om het op te halen...Twijfel, twijfel..AAAAAAAARGH!!!
In de kar en op naar Wolvega?
Woogy schreef:AM: waarom laat je haar hengstig spuiten als ze net 2,5 week geleden bevallen is?
absque_dubio schreef:3 jaar geleden hebben we de hele cyclus van mijn merrie om zeep geholpen door hengstig spuiten. Ik doe dat nooit meer.. Maar als andere mensen er wel positieve ervaringen mee hebben, en een reden waarom dit nodig is, dan kan ik het wel begrijpen.
Tinniie wat een gedoe zeg met zaad uit Italië, wanneer gok je dan dat je gaat insemineren?