Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vind het wel lachwekkend, al wel zes!
maar inderdaad, als je een bekend bent op bokt, dan weet je bijna zeker dat je veel stemmen krijgt...
harbourlight schreef:Sizzle schreef:Gelukkig denken sporters niet zo, zou een saaie olympische spelen worden.
Ohhh als Anky/Charlotte meedoet ga ik liever in de zon zitten
Sporters die op dat niveau deelnemen moeten er van leven, dat is dus niet te vergelijken.
xyzutu2 schreef:@ Nanne02: jouw veulen stond bij mij op 3.![]()
Ik vond de sfeer erg mooi met dat vosje tegen die groene achtergrond, bijna kunstzinnig, maar had het idee dat er meer uit gehaald had kunnen worden als je de foto iets anders had genomen of anders uitgesneden had. Nu was het een heel erg leuk gelukt toevalsplaatje, maar in mijn ogen net niet goed genoeg bewerkt/gemaakt om voor mij op de 1e of 2e plek te komen. Maar je paardje is dus zeker wel opgemerkt.
ik had op bokt dat topic gelezen, nou, misschien kan ik wel een fotootje maken van Mirza. Mobiel mee in de wei en gewoon een fotootje gemaakt. Kheb hem ook niet eens uitgesneden ofzo, alleen iets bewerkt
maar dankjewel!
Ik ga af op de ingezonden foto's, ik ga niet ook nog op zoek naar achtergrondinfo, te veel werk, sorry 
nanne02 schreef:Ik ben heel nieuw op bokt en heb gewoon mijn merrie veulen Shet aangemeld, ik ben ook helemaal niet bekend en heb ak wel zes stemmenvind het wel lachwekkend, al wel zes!
maar inderdaad, als je een bekend bent op bokt, dan weet je bijna zeker dat je veel stemmen krijgt...
GabberGill schreef:Ik heb ooit eens een merrieveulen geplaatst. Prachtig fries veulen met perfect front, aandoenlijk en zeer mooi sprekend hoofd, uitstraling en supergangen. Dat ze niet gekozen werd als merrieveulen van het jaar had ik vrede mee. Alleen wat ik erg raar vond was dat het inderdaad een populairder en toch naar mijn mening een veel smakelozer veulen was.
Ik ben zelfs geen friezenfan dus dat ik dit veulen perfect noemde is niet omdat ze van mij was. Ik snap dat smaken verschillen, maar ik zie nu vele mensen die op Beer stemmen bij de hengstveulens en ik vind het een leuk veulen {Hou me ten goede KoudbloedKim} maar hij is zeker niet de mooiste. Ik vind dat daardoor de echte knappe veulens met mooie gangen enz enz toch te kort worden gedaan in de verkiezing en het inderdaad alleen om populariteit gaat.

Beiden kampioen in hun maat
)
Snorlex schreef:Ik heb ooit eens gestemd en dacht "laat ik het dit jaar weer doen".
Wat ik jammer vind is dat sommige deelnemers geen tijd steken in een mooie foto. Het gaat toch een beetje om de presentatie

LukieBradley schreef:nanne02 schreef:Ik ben heel nieuw op bokt en heb gewoon mijn merrie veulen Shet aangemeld, ik ben ook helemaal niet bekend en heb ak wel zes stemmenvind het wel lachwekkend, al wel zes!
Ik heb gestemd op je wollie
Mizora schreef:Sommige veulens hebben een foto die in mijn ogen de pracht van het veulen wegwuift, dat is jammer maar zorgt er wel voor dat dat niet de veulens zijn waar ik op stem. Als de enige foto die je hebt een streperig geschoren veulen is dat kan zijn kop laat hangen, dan lokt dat toch niet.
hahahatsjoe schreef:Mizora schreef:Sommige veulens hebben een foto die in mijn ogen de pracht van het veulen wegwuift, dat is jammer maar zorgt er wel voor dat dat niet de veulens zijn waar ik op stem. Als de enige foto die je hebt een streperig geschoren veulen is dat kan zijn kop laat hangen, dan lokt dat toch niet.
Sorry Mizora, maar dat vind ik een rotopmerking. Ten eerste is mijn Kruimeltje niet streperig geschoren, Maysoon Rashid heeft geschoren en dat is echt niet de eerste de beste. En zijn kop laten hangen doet hij niet, hij stond te slapen. Ik vond die foto zo schattig dat ik hem in een spontane opwelling ingestuurd heb. Reacties zoals de jouwe daar wordt ik niet goed van. Gelukkig hoef jij hem niet mooi of lief te vinden, hij werd op zijn eerste show eerste in de veulenklasse en 5e bij de kleurenklasse dus hij is mooi genoeg en ook al werd hij dat niet, hij is zo verschrikkelijk lief dat ik hem nooit kwijt wil. Bijzonder banketstaaf reactie, bah.
.