Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik merk het nu in het DBT2016 ook, er wordt van alles geboren (en de vorige twee keer was Daisy 8 en 27 april uitgerekend, dus zat ik nu ook al in de eindfase) maar nu is ze pas 9 mei uitgerekend en ze draagt ook nog eens graag 10-15 dagen langer

juval schreef:oke, duidelijk. Het maakt mij echt niet uit verder, ik ga niet voor predicaten.. (en ik geloof zeker dat er vriendjespolitiek is binnen kwpn) Maar wordt nrps dan niet juist een 2e keuspaard? als ze bij het kwpn er niet doorkomen dan maar naar nrps, want dat is minder kritisch?
Ik krijg nog steeds wel de indruk dan in de handel meer waarde wordt gehecht aan een KWPN papier dan aan een NRPS, ongeacht hoe het paard erbij staat.
! Ze brak op de wasplaats uit, halster kapot. Ze was niet te houden. Normaal als ze hengstig is is ze juist heel rustig en lief. Kon d'r wel wat doen
Hoplijk dit jaar niet! Fijn dat ze alweer geïnsemineerd is! Spannend moment altijd weer om te wachten of het gepakt heeft
beter kan niet. Hoewel ik wel twijfel hoor om haar niet volgende week al te brengen... mocht het niet pakken de eerste keer zit ik bij een tweede poging alsnog vroeg in het seizoen.
Sprong er voor mij meer uit dan Dakar. Alleen heel jammer dat Dallas niet KWPN gekeurd is, anders had ik het echt wel geweten!

Zelfs de dierenarts bij ons op stal dacht dat ze nog maar 8 of 9 was 

ik doe vanaf vandaag ook mee met dat appelazijngebeuren
.
, Belle en Hope vonden t ook niks, maar Hope dacht toch maar alles wel op te eten, ook bijna alles van Belle, dus Hope volgend jaar zekers te weten een merrie dan?
en Belle niet
. Bibi vond t ook niet direct wat, maar at t wel op, dus ook een merrie dan haha
Ik zal ze doorgeven aan Kelly, haar eigenaresse
heb gisteren nog even staan kwijlen haha