Hee allemaal!
Zou ik me ook nog mogen melden?
Mijn merrie is eergisteren geinsimineerd, vanmorgen weer laten scannen en het ei was weg. Dus stap 1 is voltooid om zo maar even te zeggen
. 10 april komt de DA om weer te scannen om te kijken of ze ook daadwerkelijk drachtig is.
Het is voor haar de tweede keer dat ze gedekt is, de eerste keer was als 3 jarige. Toen heeft ze het er helaas uitgegooid na een aantal weken, waarschijnlijk vanwege teveel stress. Ze is toen vertrokken naar een grote stal om daar zadelmak en keuringsklaar gemaakt te worden, niet zo heel handig achteraf aangezien ze nog nooit bij mijn stalbaas (de fokker) vandaan geweest was en het af en toe best een stresskipje kan zijn. Daarom doen we het voorlopig dan ook gewoon even lekker rustig aan en blijven mooi bij stal in de buurt.
En over wie hebben we het dan precies:
Mama: Klasiena G, geb; 2003, 1.68, Winand x Jurjen, STB Sport

Papa: Beart 411, geb; 2000, 1.68, Jasper x Feitse, Preferent

Uitgerekende datum volgens de teller in het linkje in de OP (als ze dan ook echt drachtig is):
29 februari 2016 (oh oh
)
Oh leuke naam suggesties zijn ook al welkom, dan kan ik het hele jaar nog gaan twijfelen
Ik moet iets hebben met de letter A, B of C. Maar waar ik vooral veel over ga twijfelen dit jaar is wat ik achter de naam wil gaan zetten wat terug gelinkt kan worden naar mij. Net als dat Klasiena een G achter haar naam heeft, mijn stalbaas doet dit bij al zijn veulens (ik heb haar dan ook een halfjaar geleden van hem over gekocht).
Laatst bijgewerkt door iEmmaaa op 26-03-15 17:13, in het totaal 3 keer bewerkt