Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop dat we vanaf nu enkel nog gezonde veulentjes en merries kunnen verwachten.
, dan kan ze tijdens de veulenhengstigheid terug gedekt worden van deze knappe jongen:
) maar of hij was doof, of eigenwijs

)
Momenteel is mijn vriend de camera aan het installeren op stal,ik hoop zo dat het werkt! 
, maar ik denk dat je die angst over twee weken ook nog hebt. Dat wordt denk ik pas minder als de eerste gezond geboren is.
Mijn merrie is eergisteren geinsimineerd, vanmorgen weer laten scannen en het ei was weg. Dus stap 1 is voltooid om zo maar even te zeggen
. 10 april komt de DA om weer te scannen om te kijken of ze ook daadwerkelijk drachtig is.

)
Ik moet iets hebben met de letter A, B of C. Maar waar ik vooral veel over ga twijfelen dit jaar is wat ik achter de naam wil gaan zetten wat terug gelinkt kan worden naar mij. Net als dat Klasiena een G achter haar naam heeft, mijn stalbaas doet dit bij al zijn veulens (ik heb haar dan ook een halfjaar geleden van hem over gekocht).

,gelukkig staan ze 's nachts nog apart of het kwam zeker niet goed.