.Dus duimen want het geluk moet eventjes aan onze kant staan.

Maar 2014 wordt vast een schitterend veulenjaar.
Altijd positief denken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tammiebels schreef:Jibbel, jammer maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen
En dames, jullie maken mijn hoop er niet groter op met al jullie cijfers en slechte weerberichten(nog 17 daagjes hihi)
 (wel interessant hoor 
 ). Maakt het natuurlijk wel extra leuk/bijzonder als het wel pakt. Wij mogen woensdag naar de 18 dagen scan, spannend!!!                                                         

Da zijn commentaar "ik had zaterdag al gezien dat het een pittige dame was maar dit heb ik toch nog niet vaak gezien.... 
 " 
 Liefst wilde ik mijn lief bellen en zeggen dat hij maar moest komen prikken. 
 Allemaal zorgen om niks!
 . Moet zeggen dat (laat ik het afkloppen) sins we met onze eigen hengst(ten) dekken natuurlijk en gewoon lekker thuis ze in een keer altijd drachtig zijn of dat dan toch rustige is voor de merrie? Ik hoop voor jullie dat het nog gaat lukken en dan op naar de gezonde baby,s en moeders is 2014 nog maar een maand of tien te gaan 

.                                                         

Ayasha schreef:Helaas, Pretty is niet drachtig... Ze heeft een infectie in haar baarmoeder, die moet nu eerst weg, dus 1 hengstigheid over slaan en ze krijgt prikjes (die ik donderdag zelf moet zetten) en dan de volgende hengstigheid terug dekken..

Nicole288 schreef:Way to go, Ayasha!Ayasha schreef:Helaas, Pretty is niet drachtig... Ze heeft een infectie in haar baarmoeder, die moet nu eerst weg, dus 1 hengstigheid over slaan en ze krijgt prikjes (die ik donderdag zelf moet zetten) en dan de volgende hengstigheid terug dekken..
Maar is ze dan wel ook gespoeld nu? Als het een infectie is, hebben alleen prikjes geen zin.