Ah, ik wordt er even niet goed van, was net bij de paarden, waren die mutsen wéér uitgebroken!!
 Ditmaal stonden Aziza en Hala+baby Fahkour heerlijk in het stuk met lang gras
 Ditmaal stonden Aziza en Hala+baby Fahkour heerlijk in het stuk met lang gras  Rahnanah was zo braaf geweest om in hun eigen stuk te blijven. Ik denk dat ze er ook pas net stonden, maar wat vervelend zo 2x op 1 dag. Ik vrees dat er weer niet zoveel stroom op de draad staat, vorig jaar heb ik hem ook al eens helemaal doorgemeten, maar elk jaar hebben we er weer een keer last van. En hoe het komt, echt geen idee
 Rahnanah was zo braaf geweest om in hun eigen stuk te blijven. Ik denk dat ze er ook pas net stonden, maar wat vervelend zo 2x op 1 dag. Ik vrees dat er weer niet zoveel stroom op de draad staat, vorig jaar heb ik hem ook al eens helemaal doorgemeten, maar elk jaar hebben we er weer een keer last van. En hoe het komt, echt geen idee  Maar ja, de boer waar we staan heeft ook nog varkens, en ook daar loopt het schrikdraad naar toe, dus als het daar fout zit krijgen de paarden ook geen stroom. Nou ja, morgen maar weer eens kijken, is alleen wel lastig nu ik amper kan lopen omdat Hala afgelopen zaterdag even op mijn voet afzette om weg te galoperen.
 Maar ja, de boer waar we staan heeft ook nog varkens, en ook daar loopt het schrikdraad naar toe, dus als het daar fout zit krijgen de paarden ook geen stroom. Nou ja, morgen maar weer eens kijken, is alleen wel lastig nu ik amper kan lopen omdat Hala afgelopen zaterdag even op mijn voet afzette om weg te galoperen.                                                         

Geplaatst: 01-05-11 20:57
               Geplaatst: 01-05-11 20:57				         

, daar ga ik me morgen maar eens in verdiepen.
 , daar ga ik me morgen maar eens in verdiepen.