oh bah niet weer regen. Heeft iemand hier al de dvd foal in mare gezien? Is gemaakt door vroegere docenten van mij. en eigelijk ben ik wel benieuwd. Maar is best prijzig, dus ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft. http://www.foalinmare.com/index.html
om de een of andere vage reden vind ik nooit de prijs terug,maar zag hem op een andere site voor 50 pond staan, dus zal wel zoiets zijn.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 30-01-11 22:59
KMD, geweldig, je maakt mijn dag helemaal goed met die filmpjes. Op het eerste filmpje wat uitgekiend gewaggeld is met die buik erdoor, de 2de is het echt "sprint voordat ik blijf steken".
goedemorgen iedereen @ArabianRanch: wat een mooi merrietje en leuke foto's van het veulen. @onley: wat ziet adana er goed uit is al flink aan het groeien. peeps heeft al een mooie ronde buik.
Niet helemaal terug gelezen, maar wel even foto's bekeken van AR's merrietje! Wat eens schatjuh!!!
Pom krijgt nu al echt uier. Zij is het laatst uitgeteld en de enige met uier. Komt vast omdat zij al eerder veulens heeft gehad en de rest is maiden...