ja ik steek me hoofd naar binnen dat ding staat al open als ze nou lekker bevalt straks hoef ik morgen niet naar school
Jemig... ik ben 1 avondje afwezig en meteen 14 pagina's vol... pfffff.Heb ik nog wat bijzonders gemist, behalve dan dat we een nieuw topic hebben?@conejo: nee nog geen ooievaar gesignaleerd... waait ook hard, misschien heeft hij tegenwind...
Mooie dag trouwens voor mijn meisje... 333UIertje was wel ietsjes voller, maar dan ook echt ietstjes...
nog iemand die vannacht een smsje wilt krijgen als de kleine er is ze staat nu heel stom voor zich uit te staren..normaal eet ze lekker hooi
Sms mij ook maar . Kan morgen de hele ochtend niet kijken en wil natuurlijk zo snel weten wanneer die er is .
Tuurlijk Gaapje... Gem heeft dit jaar ook geen baby en is ook inmiddels vaste klant hier... hihi.Ik heb trouwens volgend jaar ook geen baby paardje...
gaapje schreef:ga ik wel de cams in de gaten houden , kunnen de baasjes slapen hihidaar hou ik je aan! haha
essiesilly schreef:gaapje schreef:ga ik wel de cams in de gaten houden , kunnen de baasjes slapen hihidaar hou ik je aan! hahais prima hoor .Wil best een nachtje opletten .Moet alleen niet me internet ofzo eruit vliegen .....het zal je gebeuren pfff
gaapje schreef:is prima hoor .Wil best een nachtje opletten .Moet alleen niet me internet ofzo eruit vliegen .....het zal je gebeuren pfffDan mag je Jill ook wel doen .Tot een uur of 6, hihi ..