Waterstone, wat onwijs fijn dat je er weer bent! We hebben echt 10 pagina's om je lopen roepen en ook nog eens geweldig datje foto's hebt geplaatst wat een dikkie zeg! hihi!! Ik blijf volgen en ben nog steeds erg beniuewd
heb het héle topic doorgelezen. WOW! wat een dikkie-dik Hopelijk komt er wat moois uit. En ik hoop ook omdat jij dat wilt (volgens mij) dat er een haf kleur komt
Ik hoop inderdaad een haflinger kleurtje.... de moeder heeft ook lichtere manen en een donkerder vachtje dus ik zie het er al helemaal van komen haha... We zijn echt super benieuwd.
Der is altijd spanning op de merrie mehaha, beestje is verwaarloosd geweest en is altijd bang bleh :S maar ze begint al te druipen :d dus komt goed komt goed, we hebben hoop hahaha en anders pakken we de stofzuiger :p
iemand die ik ken hier op bokt heeft een paardje dat een (mini?) appaloosa was ook kruising haflinger & die heeft niks raars hoor. ze word groter dan gemiddeld, veel groter & wat is het een leuk ding!
Mijn ma wilt ook dat het veulen komt dit weekend, zodat een vriendin van haar ( die ze al 2 jaar niet gezien hebt) het veulentje kan zien die is een tijdje geleden begonnen met paardrijden haha
Omdat het juist niet echt geplanned is enzo, is het ook wel weer spannend haha, maarja daarom noemen we het ook " mystery" hahaha :p vond het er wel bijpassen.. Lonneke moet toch echt op gaan schieten