Wil je een keer foto's maken TS dan kunnen wij het ook eens bekijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
nogsteeds niet nee en foto's wil ik wel maken maar me camera is kapot en me pc accepteerd geen foto's:( dus even wachten nog haha.patty1985 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nogsteeds niet nee en foto's wil ik wel maken maar me camera is kapot en me pc accepteerd geen foto's:( dus even wachten nog haha.
Dat een merrie meestal eerder bevalt is niet waar mijn andere merrie is een week eerder bevallen ze zeggen meestal 11 dagen voor en 11 dagen na de uitgerekende datum kan t komen maar dat houd nog niet in dat ik wil dat t NU geboren wordt hahaha wordt nu heel erg ongeduldig.

patty1985 schreef:[Hallo allemaal! Mijn merrie is nu een paar dagen overtijd maar heeft nog geen uier . Het veulen beweegt steeds minder en de banden van de merrie zijn helemaal slap kijkt super veel naar haar buik stond net kreunend in de plashouding met staart omhoog dat zijn allemaal tekens maar ik snap die uier niet.heeft iemand hier ervaring mee groetjes
patty1985 schreef:Hoi allemaal, vind het heel fijn en heel leuk dat jullie zo met mij meeleven.
Alleen helaas nogsteeds geen veulengisteravond heeft ze me flink bezig gehouden en lag veel te hinneken en te kijken naar haar buik.
Ik ben heel diep gaan nadenken over de laatste dekdatum en met de man die erbij was zijn we eruitgekomen.
De laatste dekdatum was rond 28 februari eind januari dus![]()
Maar ze is nu dus echt overtijd Dus nu duurt t toch niet lang meer hoop ik hahahahahahaha![]()
![]()
Citaat:quote="patty1985"]
| ze zeggen meestal 11 dagen voor en 11 dagen na de uitgerekende datum kan t komen maar dat houd nog niet in dat ik wil dat t NU geboren wordt hahaha wordt nu heel erg ongeduldig.
* patty1985 schreef:Hoi allemaal, vind het heel fijn en heel leuk dat jullie zo met mij meeleven.
Alleen helaas nogsteeds geen veulengisteravond heeft ze me flink bezig gehouden en lag veel te hinneken en te kijken naar haar buik.
Ik ben heel diep gaan nadenken over de laatste dekdatum en met de man die erbij was zijn we eruitgekomen.
De laatste dekdatum was rond 28 februari eind januari dus![]()
Maar ze is nu dus echt overtijd Dus nu duurt t toch niet lang meer hoop ik hahahahahahaha![]()
![]()