Inderdaad, je weet het nooit en het blijft een mini Maar ik vind zowel er gedrag nog niet erg overtuigend, als dat ik de melktesten van vandaag vind tegenvallen.. We zien het wel
Heb de pap van Marije geen test zien doen. Vorig jaar was ze ook erg verrassend.............zo was er niets aan de hand en zo begon ze........... Ik ga zo ook mijn mandje in. Alarm ook aan en tel naast mijn bed.
Sjoert, succes met het zieke paard. Hopelijk niet ernstig?
Ja, dat klopt. Als we van de test uitgaan gebeurd er ook nog iets..............maar morgen kan niet, dan ben ik er niet 's avonds ...........dus spoor haar nu even aan!
Marije, op MS in antwoord op mijn vraag of er vanavond nog melkuitslagen zijn; 'My dad did the late snack, I haven't been out there since 3pm. I'll test her in the morning '
Even wachten dus nog!
Steefjevos
Geplaatst: 06-01-10 00:53
Bij mij hapert de cam nogal, hebben jullie daar ook last van? Of ben ik gewoon teveel dingen tegelijk aan het doen?:P
Nicole288
Geplaatst: 06-01-10 01:21
owens-mama schreef:
Ben inmiddels verhuisd naar bed met laptop op het nachtkastje!! Alarm aan, dus ik zou het niet moeten missen!! zou je zeggen.
Vorig jaar gaven ze geen alert tot het veulen er al was, dus dat alarm aan zegt niet alles