Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
justdiesel schreef:feit blijft dat de ts alleen maar alle goeds voor billie wil.....
Cayenne schreef:justdiesel schreef:feit blijft dat de ts alleen maar alle goeds voor billie wil.....
Maar dat mag niet ten koste van de eigenaresse gaan.
Dan kan iedereen wel een veulen kapen als men toch alleen maar het beste wil voor het veulen van een ander.
Dit had in goed overleg moeten gaan, en met zulke posts kon TS natuurlijk het tegenverhaal verwachten.
Cayenne schreef:justdiesel schreef:feit blijft dat de ts alleen maar alle goeds voor billie wil.....
Maar dat mag niet ten koste van de eigenaresse gaan.
Dan kan iedereen wel een veulen kapen als men toch alleen maar het beste wil voor het veulen van een ander.
Dit had in goed overleg moeten gaan, en met zulke posts kon TS natuurlijk het tegenverhaal verwachten.
Citaat:Mensen keiharde ruzie met x .
Ik heb een ketting met slot erom heen gehangen, ik krijg best nog boel geld van haar dus gooien we het daar maar op.
Volgens haar is koffiemelk oke en moet hij poep van de merrie eten. WElke merrie dan????
Genoeg toch zo of niet?
Ik heb hem ondertussen Billy genoemd, mijn dochter zorgt vannacht voor de voeding en als X hem terug wil eerst maar haar schulden betalen.
Hard ik weet het maar ik geef hem niet meer op echt niet
sassefras schreef:Ben ik nu de enige in dit lange topic die dat toch wel vreemd vind?
nee zeker niet, het is een apart verhaal, ik heb eppie zelf nog een PB tje gedaan, dat ehhh billy hier bij mijn moederloze beeb kon evt.
nooit niks een reactie op ontvangen, en dat is best jammer toch ?? het had zo leuk kunnen zijn twee van die knullen