Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quintusgl schreef:PP heb even voor je terug gelezen op marestare en Isis had 25 op de dag dat ze beviel......
quintusgl schreef:Draakje; Wat voor kleur hengst heb je op Syl gehad eigenlijk (kan het niet eer terug vinden in dbt1 ), effen of bont? Fijn dat je nog steeds gaat voor die hengst
Dana; al een leuke uier!!
PP; best inressant hoe dat gaat allemaal. Wil je het hier dagelijks bijhouden? Ben wel benieuwd nl
quintusgl schreef:Draakje; Ik had hem al gevonden............komt vast een mooi veulen uit! Ik persoonlijk hou wel van een wat kortere rug bij een tinker (niet te natuurlijk). Dus volgend jaar de 3-kleur?
PP; Ik bedoelde eigenlijk of je het hier op het dbt wil bijhouden......(oeps, niet duidelijk geformuleerd). Haha een preutse merrie!
jennyk schreef:Nou ik ben heel benieuwd waar het volgende db veulen geboren gaat worden en wanneer!
Ik gok op de fries bij ponyparadijs op stal of de merrie van Sue.
Maar wie weet wie ons verrassen zal
ponyparadijs schreef:quintusgl schreef:Draakje; Ik had hem al gevonden............komt vast een mooi veulen uit! Ik persoonlijk hou wel van een wat kortere rug bij een tinker (niet te natuurlijk). Dus volgend jaar de 3-kleur?
PP; Ik bedoelde eigenlijk of je het hier op het dbt wil bijhouden......(oeps, niet duidelijk geformuleerd). Haha een preutse merrie!
Als het intressant gevonden wordt wil ik het best ook hier in het topic bij gaan houden!