voor de rest nog geen veulens bij gekomen, binnen nu en 2 week moeten er 3 andere merries op stal ook veulenen en ik heb gegokt dat morgen of overmorgen al een veulen is. merrie had al melk eronder etc..!
bij bij kan ik me niet voorstellen dat het nog maar een paar daagjes is en kijk er naar uit. ik hoop dat ze niet te vroeg is want ik heb 27 april vakantie en 1 mei is ze uitgerekend... erg spannend dus!! daarna 2 week vakantie, dus alsjeblieft niet te vroeg en ook niet langer dan 2 week haha ) beetje veel eisend hé
Even een ego-berichtje, heb weinig tijd! Het uier groeit als kool op het moment en Venus staat te hijgen op stal en is in zichzelf gekeerd. Ik denk niet dat het vannacht al komt, maar er zijn grote vorderingen en ik wil haar even in de gaten houden, dus even snel eten thuis en dan hop de caravan weer in om te observeren!
Heb nog snel wat (uier)fotos geschoten: Gisteren:
Vandaag:
Op de foto is het niet zo goed te zien, maar ze zijn echt cm dikker geworden!!
Vanmorgen Relana weg gebracht, ze liep zo de trailer in, voelde zich ook snel op haar gemak in haar tijdelijke staladres begon gelijk te eten, en kwaad te kijken naar haar buurman/vrouw, die ze nogal nieuwsgierig vond, haha Thuis waren onze andere twee merries nogal van slag, staan altijd samen met Relana, bleven aan het hinniken en lopen in de wei, acherm, hopelijk poept ze haar veulen snel uit, kan ze weer mooi naar huis
Ben gelukkig weer bijgelezen, kreeg de laatste 3 dagen niet eens meer bericht, en dat terwijl ik alles wel had gelezen (snap er niks van)
Anna moet nog ongeveer 2 weken, en toch hoop ik dat ze het iets eerder doet. Ik ben erg nieuwschierig wat eruit komt. Wordt het een valk, een bruine, of een heel andere kleur.
de koe (gilberte) geniet van alle aandacht die ze momenteel extra krijgt, prachtig gewoon
lutske der uier gaat op en af, dan heel erg dik en dan gewoon dik en der buik is nu al mega vind ik, we zitten op dag 235 vandaag, nog 100 ongeveer te gaan (hoop ik) ik zie net dat we bij de laatste gaan zijn met haar help help
Thirsa: Wendely had pas 3 uur van te voren ienie mini harsjes, een uur later harste iets meer en na 3 uur was het veulen er!!!. Ik hoop dat het bij jouw Thirsa ook zo gaat. Ik duim voor je!!!