Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kannie schreef:kegel je al rian??![]()
![]()
kannie schreef:kegel je al rian??![]()
![]()
ThePast03 schreef:Ik ben hard aan het nadenken MS, volgens mij was het een Appaloosa.
Zodra ik het weer weet zal ik het hier melden.
ThePast03 schreef:Ik ben hard aan het nadenken MS, volgens mij was het een Appaloosa.
Sassy was inderdaad een super merrie, wat had ik medelijden haar.
MarijeR schreef:ThePast03 schreef:Ik ben hard aan het nadenken MS, volgens mij was het een Appaloosa.
Was dat niet bij Sawyer Creek? Of is dat al weer langer geleden?
ThePast03 schreef:Nu weet ik het echt niet meer. Bij bruine denk ik aan Hilltop's maar dat is goed afgelopen.
Ik weet zeker dat ik die merrie die later is ingeslapen wel heb gezien, maar in mijn geheugen is het een appaloosa.
Terugzoeken is natuurlijk wel een hele hoop werk, maar ik ga het toch proberen
ThePast03 schreef:Nu weet ik het echt niet meer. Bij bruine denk ik aan Hilltop's maar dat is goed afgelopen.
Ik weet zeker dat ik die merrie die later is ingeslapen wel heb gezien, maar in mijn geheugen is het een appaloosa.
MamaSnoopy schreef:ThePast03 schreef:Ik ben hard aan het nadenken MS, volgens mij was het een Appaloosa.
Misschien was het, volgens mijn eigen aantekeningen, Coke van Raisin A Racket. 6 mei was dat
Ik heb haar toen niet zien bevallen.
Bedankt voor het meedenken ThePast03
Gelukkig heeft Sassy die bevalling wel overleefd
MarijeR schreef:ThePast03 schreef:Nu weet ik het echt niet meer. Bij bruine denk ik aan Hilltop's maar dat is goed afgelopen.
Megan van Sawyer Creek? Was in '05.
Kimmes @ [KS] [Barncam] Foalcamobsessus Eyespoppingoutus