alleen jammer dat hij altijd maar vanaf begin oktober tot begin maart aan huis loopt, daarna gaat hij naar een apart weitje
hij is echt super lief, ook met lammetjes, maar als hij het hele jaar door bij de geiten loopt, herdekt hij ze vrij snel na het lammeren en das teveel voor de geit.
moet zeggen dat ik zijn geur wel vind meevallen

De dames zijn idd nog niet zo giga, Tinkerbell heeft nog wat buik van vorige dracht

Angel heeft voor haar doen toch stilaan een buikje hoor

marlijn: ben haar dan ook een beetje aan het mesten

marijeR: leuk joh! zou ook wel eens zo'n uitwendige scan willen zien

En dan moet ik nog iets helemaal anders kwijt

Hoop dat misschien iemand goede raad heeft of me gewoon een hart onder de riem kan steken...

Ik woon dus met mn vriend bij mn ouders in, woon hier al heel m'n leven, paardjes staan hier, geitjes ook,...
Natuurlijk zouden we ooit gaan alleen/samen wonen, maar eigenlijk nog niet direct.
We wilden over een aantal jaar eens wat gaan huren en dan vrij snel wat kopen (we zijn al meer dan 6 jaar samen en wonen al meerdere jaren samen bij mn ouders in).
We wisten zelfs al welk huis we wilden kopen

Nu heeft diezelfde buurvrouw nog een huisje dat ze verhuurt, rechtover het hare (in dezelfde straat dus als waar wij wonen, maar aan de andere straatkant, het kijkt uit op een deel van onze weiden).
Het huurcontract van diegene die het nu huurt loopt ten einde en wordt niet verlengt en nu kwam die buurvrouw ons vragen of wij het niet iets zouden vinden om te huren.
De prijs is prima, tis een alleenstaand huisje met garage, boomgaardje en tuinhuis. Niet groot, maar dat hoeft ook niet.
De paarden zouden nog bij mn ouders blijven en alle andere dieren ook. Ik zou dan elke dag langsgaan.
Nu krijg ik plots echt mega paniekaanvallen. Niet dat ik het niet zie zitten om met mn vriend te gaan samenwonen, daar maak ik me echt helemaal geen zorgen over...
Weet alleen niet of ik wel afstand wil doen van dit huis, het lijkt me zo'n extreme stap... Heb al heimwee als ik er nog maar aan denk

We zouden er rond januari 2008 intrekken...wat betekent dat ik bij de geboorte van de veulens niet meer thuis zou wonen

wat doe ik dan??? Ik kàn mijn paarden écht niet alleen laten

ben het zo gewend dat ik gewoon midden in de nacht soms opsta om even te gaan kijken (zelfs als ze niet hoogdrachtig zijn

Ik weet het, het is eigenlijk belachelijk, ik kan nu eenmaal niet mn hele leven hier blijven wonen, ben al 23, maar toch...