Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
??).
Ik glunder nog steeds

elady schreef:En ik denk dat je dat nog wel even gaat blijven doen
Heb Lady verteld dat ze even moet wachten totdat ik erbij ben en dat dan pas het veulen geboren mag worden
. Geen camera, geen nachtenlang waken, geen stress. En wél een mooi en gezond veulen. Ben blij dat alles goed is gegaan.

!
, ik heb geen idee waar Sim het verstopt heeft, maar ik vraag me af of er iets instaat over het "gewoon net doen alsof je helemaal vergeten bent dat je drachtig bent" truuk
?
!! Hoe verstopt ze dat veulen nou??
!!!
! Vorige keer heeft ze me ook zo verrast, toen dacht ik ook, dat duurt nog wel een paar weken en toen ineens gebeurde van alles en was het er 2 dagen te vroeg! Maar ja, toen was ze maiden, dan kan je dat verwachten...
? Ik weet het niet meer hoor! Het enige wat wel echt opvalt is dat haar vulva echt slapper is en iets open gevouwen is in het midden
. Verder nog niet eens een strak uier...
Ik heb vanmiddag expres nadat ze in de wei flink gek had staan doen een foto gemaakt. Links is die van donderdag nadat ze losgegooid was, maar minder lang erin had gestaan. Rechts is van vanmiddag, nadat ze iets meer dan een uur buiten in de koude heeft gespeeld

Gefeleciteerd!! 

Loolapelooza schreef:OH JOOOOH!!!!!! Er is gewoon een veulen geboren zeg!! Er waren duidelijk geen tekenen van vooraf dat je zo verrast was?Gefeleciteerd!!
Troost je Jeddah, je kan ook een merrie hebben die enkele weken op voorhand al melk laat lopen ...
Ik ga nu foto's kijken!
!! Het veulen was ook weer fijn aan het bewegen.
Tinne schreef:Ik weet het niet, maar ik vind dat Kim ons schandalig lang in spanning laat zitten. Ze moet gewoon laten weten wat Hinke aan het doen is
.
}> Kim is erg druk,maar zodra er meerdere vorderingen zijn zal ik ze hier in het topic plaatsen..
. Ik heb er hier ook zo één rondlopen. Die doet oook net of het nog maaaaanden kan duren
. Ook Pepsi is erg rustig, eet als een bootwerker en ziet er gewoon tevreden uit. Ik doe zo meteen even een uierinspectie met het buitenzetten, maar ik verwacht de komende week helemaal niks.
maar ze moet dan ook nog 4 maanden. 
MarijeR schreef:Ze eet goed, ligt veel, uiert mooi en staat nu heerlijk in de sneeuw buiten
Mac schreef:MarijeR schreef:Ze eet goed, ligt veel, uiert mooi en staat nu heerlijk in de sneeuw buiten
Sneeuw?? Ok dan! Hier schijnt de zon (nog).
Gaat Macy ook nog boeken uitgeven over het inrijden van paarden?!!

!
...
.
.
*ieeee*