Er zit gewoon een paardenklok aan, maar staat volgens mij best wat stroom op en weet ook niet hoe ik dat minder kan krijgen...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Manda schreef:Gauw nog een dringend vraagje, ik ga zo het veulentje in de wei zetten, vier dubbel dik schrikdraad (ze zullen maar ontsnappen) maar zal ik daar al gelijk stroom op zetten? Ik ben zo bang dat zo'n teer veulentje geëlektrocuteerd wordt ofzo
Er zit gewoon een paardenklok aan, maar staat volgens mij best wat stroom op en weet ook niet hoe ik dat minder kan krijgen...
pretty schreef:![]()
Hoe is de rest Urielle? Want dat is wel een goed teken hoor!
Onze Toppers aan de uier te zien zal het misschien wel nog langer duren dan 10 dagen. Te zien hoe snel ze ontwikkelt maar nu heeft ze nog geen uier.
Bloed aan de kling,Vera had dat 2 jaar terug. Ik zag een druppeltje bloed,liet ze buiten,ze ging liggen en duwde haar veulen eruit.
Tigear schreef:Is het veulen niet gedraaid? Ik weet dat vlak voordat ze geboren worden een draai maken om in de goede positie te zijn voor de bevalling en de buik dus weg is.