Neonlight schreef:1 op 6 is wat ik heb gehoord van onze DA. Maar twijfel ook aan deze cijfers, zoveel hoor ik er niet hier op bokt. 1 op 20 lijkt me wel beter.
Overigens heeft Neon in 2006 ook in de eerste 6 weken de vrucht verstoten. Dus voor mij geldt het nog wel, dat cijfertje.
Ik had het er juist met de mod nog over dat er behoorlijk wat merries weer uit de lijst moesten voor 2009, de afgelopen twee weken toch wel weer zo'n 8 waarvan 3 uit het DBT
Heske (tink) heeft het ook tussen 3 en 6 weken vergooid. En er staan nog wat merries tussen die voor de tweede keer dit jaar drachtig zijn. Dus het zal stiekem toch wel vaker gebeuren dan opvalt.
Mijn merrie raakte het trouwens tussen 6 en 10 weken kwijt en dat schijnt dan weer veel minder voor te komen, omdat de meeste ingrijpende veranderingen dan achter de rug zijn en met de 6 weken scan zag het er nog prima uit.
Ik tel als mijlpalen de 6 wkn scan en dan 100, 200, 300 en 320 dagen
Hier loopt alles nog lekker drachtig te wezen met nog een veulen aan de voet. Ik denk zomaar dat ze eind van de maand afgespeend zullen worden, maar mss ook nog wel iets langer.