Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wou dat ik dat van die van Tinkerbell ook kon zeggen
die ziet er nog haast even verschrikkelijk uit als de dag dat chenoa weg ging... 
nu is het natuurlijk te laat, afwachten hoe hij er deze zomer uitziet... misschien dat ik hem dan in de volgende herfst wel eens knip (en haar manen mee, want die zien er ook niet uit, maar ik kan het niet over mijn hart krijgen er de schaar in te zetten...)
Vooral niet als er ook nog veulens aan knauwen. Gelukkig was Cantate netjes afgelopen jaar, maar de schade die Devdan het jaar ervoor heeft aangericht is nog steeds zichtbaar. Stuk afknippen hoef ik al helemaal niet te doen, staart van Neon komt net op haar hak.
En dan ook alleen maar de lange sprieten.
).

Blijft altijd erg vervelend
Bij ons zijn er ook aardig wat kippen en duiven begraven, maar dat is heel wat anders als een geit.. Sterkte!
Spirit heeft echt een miezerig staartje, maar in de 4 jaar dat ik haar heb is dat nog hélemaal níét gegroeid!
Bij de andere paarden moet ik ook best vaak staarten bijknippen.. Bij Spirit nooit
) waaronder een dochter van schmatzi die hier vorig jaar als lammetje in dbtopic stond
(beetje jong, maar de bok heeft zich daar helaas niks van aangetrokken
)
zeker als je van harig houd

leuk hoor!

dag 270!!!
ik weet niet wat ze tegenwoordig heeft
ze krijgt haar stal op een nacht tijd van net gekuisd naar megasmerig 

en netjes opgeblonken met lotiondoekjes

... kan me voorstellen dat je dan zou denken dat Keeva niet drachtig was

het is haar eerste veulentje en haar fokker had ons aangeraden om een kleiner hengstje te zoeken.. Kijk maar naar haar ouders, daar zit ook een 20 cm verschil tussen
? frenia schreef:woei! wat een groot verschil! had eerst niet door dat de vosbont, naast het kleine hengstje, ook een shet was
volgens mij is de merrie vosbont, en papa vos, dus vos wordt de kleine zeker, moeders is heterozygoot voor bont, want grootmoeder is niet bont, dan krijg je idd 50% kans op vos en 50% kans op vosbontleuk hoor!
Als je het niet erg vindt, mag je mij daarover wat meer uitleg geven via pb ofzo ..
Ik zal zo even alles bij lezen...