Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:29

Er wordt idd al wanhopig geroepen naar Nimber om even een vermelding te krijgen of het veulen er al half uit hangt Tong uitsteken. (bij wijze van Schijnheilig ).

Mac; hoe het gaat als Ivanka op de 320 zit weet ik niet, volgens mij word ik dan écht gek.

En aangezien ik mijn zus vandaag lief heb aangekeken, kreeg ik haar digi mee (die welgeteld 3.0 pixels meer heeft dan de mijne Haha! *5.0 dus Clown *) . Dus ik zal de foto's zo eens gaan uploaden!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:37

Leuk al die foto's van die drachtige merries zeg!
Mooie animatie ook! Ja

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:48

En de foto's zijn ge-upload:

Ivanka's buik op dag 191:
Afbeelding
Afbeelding

Ook wij willen niet achterblijven met een uierfoto Schijnheilig
Afbeelding

En dit is dus de reden waarom ik altijd close-up buikfoto's heb, ik krijg Ivanka er in mn eentje niet helemaal op Clown . Er wás een haak waar ik haar aan vast kon zetten, met nadruk op was... Mevrouw schrok, mevrouw trok, mevrouw stond los... incl. de haak die uit de muur getrokken was Clown
Afbeelding

PS. let aub niet op die onwijs vieze achterbenen op de eerste foto's, de laatste paar dagen doet ze namelijk een wedstrijd met zichzelf: "tot welke hoogte kan ik mijn achterbenen viesmaken"
Gestoord

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:20

haha een uierfoto op 191 dagen Clown Tong uitsteken
Ivanka ziet er goed uit! Dat buikje groeit goed Haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:21

@ Mac: Famosa zei Bloos : "Ik ben een dame van stand Schijnheilig en in mijn positie als HM kan ik mij niet veroorloven om met het gewone volk te gaan communiceren". Clown

NIMBEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Kom uit die stal, log in en vertel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En rap een beetje!!!!!!!!! Cool

Het gaat nu per dag spannender worden. De komende weken wordt er wel 1 per dag/week geboren. Wij hebben nog ongeveer 50 daagjes te gaan. Henk is zo zenuwachtig, dat hij de monitor met video al in de keuken heeft opgehangen en hij kan uren naar zijn meisje kijken. Er is heel weinig te zien. Het is meer een stilstaand beeld van een etende dikke dame van stand. Ach, het is Henk zijn kind. (ook al doet hij niks met haar, een aai kan er nog net af) De paarden zijn mijn afdeling, het logestieke is Henk zijn afdeling (hooi, stro, vlas, mestafvoer, voer en vooral PENEN).

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:22

De foto's zijn weer mooi met al die buiken en tietjes.
Ik zal binnen kort ook weer een paar van HM Famosa erop zetten.

Ivanka's buik groeit mooi.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:24

PhiaBink schreef:
@ Mac: Famosa zei Bloos : "Ik ben een dame van stand Schijnheilig en in mijn positie als HM kan ik mij niet veroorloven om met het gewone volk te gaan communiceren". Clown

NIMBEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Kom uit die stal, log in en vertel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En rap een beetje!!!!!!!!! Cool

Het gaat nu per dag spannender worden. De komende weken wordt er wel 1 per dag/week geboren. Wij hebben nog ongeveer 50 daagjes te gaan. Henk is zo zenuwachtig, dat hij de monitor met video
al
in de keuken heeft opgehangen en hij kan uren naar zijn meisje kijken. Er is heel weinig te zien. Het is meer een stilstaand beeld van een etende dikke dame van stand. Ach, het is Henk zijn kind. (ook al doet hij niks met haar, een aai kan er nog net af) De paarden zijn mijn afdeling, het logestieke is Henk zijn afdeling (hooi, stro, vlas, mestafvoer, voer en vooral PENEN).

Wat lief dat Henk zich zo bezig houd met famosa Lovers
50 daagjes nog maar, wat gaat het toch snel! Kan je het je al voorstellen? Een kleintje naast Famosa? Ik kan het me dus absoluut nog niet voorstellen!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:27

Wel heel lief idd dat Henk zich er zo mee bezig houdt! Denk dat er een hele hoop mannen zijn die dat niet zullen doen Tong uitsteken!

Gut, over 50 dagen een baby Famosa! Lovers

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 23:06

Tsja, Famosa is al heel wat keren mama geworden. Wij worden voor de eerste keer pleeg mama en papa Bloos .
Henk wil als het veulen er is, 2 weken vrij nemen. Lief he!!!
Ik heb Henk besmet met het paardenvirus een aantal jaren geleden. Hij heeft nu nog meer paarden dan ik Boos! . De friese ruin Koos is van hem en Famosa. Het veulen is dan weer van ons beide. Bep, het sekreet is van mij en de 2 Welsh A ruintjes zijn van ons beide. Dit zeg maar op papier dan!!!
Ik denk ook dat er maar weinig mannen zo in de stress kunnen zitten. Haha! Pilletjes heb ik al klaar liggen, balen stro voor het eventuele flauwvallen is voorhande. Het tel.nummer van zowel DA als HA zijn binnen bereik. Haha!

Als jullie naar Equitana gaan dan moet je even naar de stand van
urlYeguada-Residelca gaan. Daar staat een 4 jarige zoon van Famosa. Hij heet Duque. Hij staat te koop!! Misschien iets voor iemand die het fokken zat is en hengstenhouder gaat worden Tong uitsteken Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 23:16

Citaat:
Elady; Lady ziet er goed uit ! Maar hoe zit het nou, wanneer is ze nou uitgerekend? Want als ze 27 juni voor het laatst is geinsemeneerd, dan is ze toch 27 mei uitgerekend en is ze toch verder dan 7.5 maand?
(waarom waag ik mij toch elke keer aan het rekenwerk )
Nog eentje die moeite heeft met rekenen. 27 juni- 11 maanden is 27 mei. Dat klopt, nu is dat nog ongeveer 3 maanden en een week (toch bokkers?)

Wie o wie kan voor mij het precies uitrekenen op hoeveel dagen we precies zitten en hoeveel maanden ik nog moet Clown

Mac: Dankjewel voor je compliment. Heb het even doorgespeeld naar Lady Cool . Ze brieste goedkeurend!!!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 23:57

Attentie! We hebben geen theezakjes meer!!!!

Nu hebben we koffiepads. Koe

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 00:01

bubbels schreef:

Komt goed uit, ik heb het niet zo op thee, maar hoe is de koffie klaar! Haha!

Ojeeeeeeeeeeeeee alarm alarm!!!!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 01:10

bubbels schreef:

Okee dan!! Zal je zien dat het nu allemaal toch heel snel gaat!!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 01:54

VEULEN GEBOREN!!!!

Schrok me te pletter!!! Ging avondcontrole doen, was om half 9 nog gaan kijken (niks aan de hand) kom om kwart over 12 en tadaaaa twee hinnikjes in 1 stal! Schrok me rot! Maar het lijkt hartstikke goed te gaan, is een merrie (zal zo nog even voor de zekerheid checken, ik ben nu echt te hyper!!!) Bruin met kol!!!! Haha! Haha! Haha! Ik ga zo weer heen en foto´s maken! Tsjonge ik heb echt ADHD nu!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 01:57

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
GEFELICITEERD!!!
(ja, ik schreeuw!!)

Dus toch fase 5!!!! Jippie!!

Vergeet niet adem te halen he? En wat is het Merrie? Hengst???
*edit, ik zie nu dat er merrie staat Bloos Haha!

Go jij! Go jij! JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 02:06

Haha jaa ik ben helemaal door het dolle heen! (jawel mensen, in de box ben ik rustig Cool en kalm Tong uitsteken ). Maar ik had er nog helemaal niet op gerekend, dus ook geen "kraampakket" oid klaar liggen! Dus ik ga er zo weer heen, even de navel ontsmetten en nog even het geslacht controleren! En kijken of ze al wil drinken! En foto´s maken!!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 02:08

Ohhhhhh wat WAUWSERS!!!!! Gefeliciteerd!!! Wat heeft ze jou verrast zeg....en ons ook!!! Ben reuze benieuwd naar je foto's!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 02:09

Ga NU Knipoog !! Ik blijf wakker tot de foto's er staan!! Haha!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 02:10

Okee ik moet nog even wachten hoor! Rilexta was nogal narig dus ik denk dat ze even wat rust wil, en de accu moet nog even opladen. Dus ik maak zometeen meteen foto´s en zet ik ze op Bokt!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 02:12

Nou, kan jij mooi even ademhalen Knipoog !
Ik wacht wel even hoor! Ben nou super nieuwsgierig!!!
Pfffffffffff zomaar een veulen geboren!! YES!!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 02:29

Ik ga er nu heen, even langs mijn eigen stal rijden om wat op te halen en dan ga ik naar het veulen (ohh wat klinkt dat mooi!!) en daarna kom ik online om de foto´s er op te zetten! ! !!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 02:32

Okiedokie! We'll be waiting!!!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 03:15

Hoop dat jullie nog wakker zijn haha! Ik ga nu even foto´s op de pc zetten!! Het is inderdaad een merrie en haar naam is:

APHILEXTA

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 03:16

Ik ben er nog!
Prachtige naam!!!!!!!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 03:20

Ik ben er ook nog Bloos Haha! Kan bijna niet wachten!! En echt een hele leuke naam, staat super bij je merrie!