Mac; hoe het gaat als Ivanka op de 320 zit weet ik niet, volgens mij word ik dan écht gek.
En aangezien ik mijn zus vandaag lief heb aangekeken, kreeg ik haar digi mee (die welgeteld 3.0 pixels meer heeft dan de mijne

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PhiaBink schreef:@ Mac: Famosa zei: "Ik ben een dame van stand
en in mijn positie als HM kan ik mij niet veroorloven om met het gewone volk te gaan communiceren".
![]()
NIMBEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Kom uit die stal, log in en vertel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En rap een beetje!!!!!!!!!![]()
Het gaat nu per dag spannender worden. De komende weken wordt er wel 1 per dag/week geboren. Wij hebben nog ongeveer 50 daagjes te gaan. Henk is zo zenuwachtig, dat hij de monitor met video
al in de keuken heeft opgehangen en hij kan uren naar zijn meisje kijken. Er is heel weinig te zien. Het is meer een stilstaand beeld van een etende dikke dame van stand. Ach, het is Henk zijn kind. (ook al doet hij niks met haar, een aai kan er nog net af) De paarden zijn mijn afdeling, het logestieke is Henk zijn afdeling (hooi, stro, vlas, mestafvoer, voer en vooral PENEN).
Nog eentje die moeite heeft met rekenen. 27 juni- 11 maanden is 27 mei. Dat klopt, nu is dat nog ongeveer 3 maanden en een week (toch bokkers?)Citaat:Elady; Lady ziet er goed uit ! Maar hoe zit het nou, wanneer is ze nou uitgerekend? Want als ze 27 juni voor het laatst is geinsemeneerd, dan is ze toch 27 mei uitgerekend en is ze toch verder dan 7.5 maand?
(waarom waag ik mij toch elke keer aan het rekenwerk )
bubbels schreef:Attentie! We hebben geen theezakjes meer!!!!
Nu hebben we koffiepads.
bubbels schreef:Attentie! We hebben geen theezakjes meer!!!!
Nu hebben we koffiepads.