_Lente schreef:Cynthia82 schreef:O wat balen![]()
Andere hengst nu?
Ja, ook weer een andere hengst. Die van het diepvries zijn niet vers verkrijgbaar (buitenland en overleden).
Voor welke hengst heb je nu gekozen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Ik kon vandaag niet meer terecht bij de DA. Minneke was ook best chagrijnig naar de hengst. Ik hoop dat ze nog te vrieg in de cyclus is en niet dat we al te laat zijn. Morgen 15u scan en naargelang die uitkomst meteen doorrijden naar de hengst.
Wat jammer van Baukje, Moner...
Wel benieuws naar je mushroom combi! Zik zou heel graag ooit een mushroom hebben
Icecrystal schreef:Wat balen Moner. Ga je het nog wel proberen?
Spannend Charm.. Ik ben benieuwd maandag!
Bij Bertje en Joey denk ik niet meteen aan merries, haha![]()
Hier ook rot nieuws helaas. Yinthe is in de sloot gevallen en heeft het veulen vergooid na 50 dagen.. Scan was leeg vandaag. Ik zit zo te twijfelen om nog weer te gaan dekken of het maar te laten.
Icecrystal schreef:wat mooi die Mushroom kleur. Dat kende ik helemaal niet!
Wat een plaatje CP!![]()
De merrie is verder oké gelukkig. Ze had ook rode bloedworm en ik heb ontwormt met equest. Volgens de dierenarts kon dat voor drachtige merries maar volgens een stalgenoot niet..
Ik denk dat ze het door de val heeft verworpen. Ze heeft lang in de sloot gelegen dus vandaar dat ik even wilde scannen voor de zekerheid.
Echt even balen op dag 53 van de dracht. Toch wel besloten om voor nog een rondje te gaan.
stal_HD schreef:Ik heb een mushroom gehad. Genetisch helemaal vos.
Homozygoot is het volgens mij niet. Mijn merrie kwam uit een bruinbonte vader.