ik kom niet meer bij, jij kan dit echt mooi verwoorden en er zit waarheid in. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of het een hengst of een merrie wordt....... ik vind 11 maanden al zo lang duren, als ik ook nog moet denken of het een merrie of hengst wordt én of het wel of geen bonte wordt..... dan houd ik het echt niet meer hahahaha

Daarom ook een kwartier stappen...Alhoewel...merries die in vrijheid worden gedekt gaan echt geen 15 minuten wandelen
, rest is bijzaak. En eerst maar hopen dat Parnasse en Noumea ook drachtig zijn, voordat ik daar überhaupt over na ga denken
.
Hopelijk volgende cyclus beter!
Als ik met merries die tussen de 4 en de 6 maanden drachtig zijn, zeg dat je het nu een beetje begint te zien, lacht hij me altijd uit
En dan als Aziza 9 à 10 maanden drachtig is zegt hij zelf, oh nu begin je het wel een beetje te zien 

Alleen niet als beide merries door een andere hengst gedekt moeten worden, en de hengstenhouder de merries door elkaar gehaald zou hebben, dan is het niet leuk meer

Maar dat heb ik hier volgens mij ook al vaker verteld.
Ik vermoed van Mausi ook een hengst dit jaar, al had ik mezelf dat vorig jaar ook aangepraat en toen was het gelukkig een merrie
Woogy schreef:Het was toch ook zo dat hij alleen natuurlijk mocht dekken en niets verzonden mocht? Dan weet je wel waarom
Geloof dat ik in dit topic goed zit.