KootMiraDrum schreef:Hee, ze doet de handstand!
En niet zomaar een handstand! Probeer dat maar eens, met gekruiste armen en iemand op je rug

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
fokfanaat schreef:zou je dat niet doen voor een gustverklaring?
gr_roos schreef:fokfanaat schreef:zou je dat niet doen voor een gustverklaring?
Als de verzekering het accepteert dan krijg ik van de verzekering uitbetaald als er geen veulen meer in zit. Mijn merrie is nu ruim 16 weken drachtig en vrijdag zag alles er super uit. Doet de verzekering moeilijk dan laat ik haar eind september nog een keer scannen. Alleen lijkt het me dat je een dan 5 maanden oud vruchtje wel vind als het nu nog geaborteerd wordt.
chery schreef:Onze merrie nog steeds drachtig op 3 maanden!!
maverick schreef:
maverick schreef:En gister was onze stalruiter terug van vakantie en die wilde natuurlijk ruben uitproberen,dus weer een filmpje.![]()
Was wel knap van dr, want ze heeft nog nooit eerder op een echt geschoold paard gezeten.
http://www.youtube.com/watch?v=H5xx68QpdgM
fokfanaat schreef:gr_roos schreef:
Als de verzekering het accepteert dan krijg ik van de verzekering uitbetaald als er geen veulen meer in zit. Mijn merrie is nu ruim 16 weken drachtig en vrijdag zag alles er super uit. Doet de verzekering moeilijk dan laat ik haar eind september nog een keer scannen. Alleen lijkt het me dat je een dan 5 maanden oud vruchtje wel vind als het nu nog geaborteerd wordt.
ga daar maar niet vanuit!