MamaSnoopy schreef:balance schreef:Dreamer mag van mij prive besproken worden, het is geen dragende merrie. Dit is een beleefde vraag om haar per PB of in een speciaal aangemaakt topic te bespreken, dames.
Dreamer was wel een heel speciaal geval en wat iemand al zei heeft het een enorme indruk op ons gemaakt.
Sommige mensen leven erg met haar mee in dit topic
Wat is er dan erg aan om een paar berichtjes over haar te plaatsen???
Het wordt nu wel heel streng hier![]()
Prettige nacht nog iedereen
goedemiddag

nog geen veulens bij Misty en Blos, dus ik heb gelukkig nog een goede kans om het mee te maken!
Toen ik bovenstaande berichtjes zag dacht ik ...KOINK...

Snap het niet helemaal, ik ben het n.l. wel met Mama S. eens dat veel mensen hier erg met Dreamer hebben meegeleefd, en dat ze haar veulen verloren heeft en een zware operatie achter de rug heeft, wil toch niet zeggen dat we er geen updates van kunnen neerzetten?
Alleen per pm lijkt mij toch wel wat ver gaan (moet je eerst gaan opzoeken wie er nu erg begaan was met Dreamer etc. dat is wel erg omslachtig...)..er zijn meer paarden of veulens (bv Scrappy etc) waar we ook nog regelmatig eventjes op terugkomen, we hebben immers deze merries en veulens via DIT topic leren kennen!!
Persoonlijk vind ik het leuk om nog updates te krijgen over bepaalde paardjes die we hier gevolgd hebben, zeker ook over Dreamer, ben heel blij dat het zo goed met haar gaat!

Ik heb er absoluut geen problemen mee dat er over paardjes die veel van onze aandacht hebben gehad, er zo nu en dan een update verschijnt, we kunnen toch moeilijk een subtopic maken over updates....