Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:en naar jou toe aanhaliger twinklebel? Dan is het volgens de bokt theorie een merrieveulen
Toke schreef:Wel aan het gedrag dan?
ponyparadijs schreef:Is ze heel aanhankelijk naar mij, haar amazone en haar vaste kroelmaatje. Andere paarden houdt ze op afstand door heel boos te kijken en met de staart te zwaaien. De hengst waar we wel eens langs moeten lopen die wil ze het liefst in een vliegende vaart passeren met haar oren in de nek.
Nicole288 schreef:ponyparadijs schreef:Is ze heel aanhankelijk naar mij, haar amazone en haar vaste kroelmaatje. Andere paarden houdt ze op afstand door heel boos te kijken en met de staart te zwaaien. De hengst waar we wel eens langs moeten lopen die wil ze het liefst in een vliegende vaart passeren met haar oren in de nek.
Een merrieveulen
(wie heeft de theorie ook alweer als eerste geopperd? frenia? of toch iemand anders?)
Sjoert schreef:Marije: ziet er goed uit!
Je zegt dat je het leuk vindt om alle verschillende rassen zo door elkaar te zien.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook errug grappig vind.
Maar mijn meeste interesse gaat toch uit naar de warmbloeden in dit topic![]()
Neonlight schreef:Reageren alsof ze hengsten zijn? Ook nog nooit meegemaakt, ook die theorie gaat hier niet op.