Nog 93 dagen tot 1 januari, de dames zijn dik, lui, kou-kleumerig, soms heel vrolijk en dan ineens vreselijk sjago...
Kuray raakt in de puberteit, dat uit zich in speels bijten in mijn jas, trui, zijn dekens enz. Gelukkig overheerst het brave karakter wat hij van nature heeft Hij is helemaal in love met zijn halfzusje, iedere dag als hij langs haar stal wandeld gaat ie acuut op de rem en moet even snuffelen en kusjes geven enz. Gelukkig is hij nog niet zo'n hengst dat ie lawaai maakt en met voorbenen gaat meppen Dat doet die ouwe nu wel, die heeft concurrentie nu met al die mannen op stal, dus die slooft zich wat meer uit... Hij danst nu dagelijks door de paden ipv gewoon wandelen Heb nieuwe foto's van de paarden, die moet ik nog even uitzoeken allemaal. Hier heb ik wel een foto van kuray, de a.s. papa van xenah's veullie die eind mei geboren moet worden. http://www.shamalarabians.nl/images/paarden/kuray/IMG_6630.jpg
Cindybijl: oh gaaf zulke foto's. Goed bewaren over een paar jaar zijn ze je nog dierbaarder dan nu!! Je dame ziet er goed uit...
Peetorlan: gefeliciteerd ..... Nu aftellen!!! Jennyk: gefeliciteerd ..... Nu aftellen!!!
Ik heb besloten dat ik Joy gewoon in de wintervacht laat komen. Maar als het de hele dag regent doe ik haar bij het naar buiten gaan een regendeken om. Weet wel dat ze niet van suiker is, maar als ze eenmaal nat zijn gaat er toch energie zitten in het warm houden. Vorig winter liepen alle paardjes hier behoorlijk terug in de winter. Wil dat dit winter nu heel graag voorkomen. Als ze al buiten staat en het regent plotseling ja dan heeft ze pech. Ga ik er geen deken opleggen.
Hier is vandaag de 60 dagen mijlpaal bereikt. Madam is lekker chagrijnig naar de andere paarden/mensen maar voor mij over het algemeen een schatje. Nog ± 273 dagen te gaan... pfff!!
Noet: zooo die heeft al een best buikje.... ziet er goed uit! Beetje verzopen zo te zien. Volgens mij zit Twister nu op 156 dagen. Nog niet helemaal de helft. Maar wel al dik ja....
peetje82: he jammer nou zou het zo leuk zijn om 38 weken buiken foto's te zien!! Maar aftellen voor je doen we! Hopelijk hoef je niet al te lang meer en gaat alles van een leien dakkie. Daar duim ik voor hoor!!
WHOEI! Wij hebben een nieuwe aanwinst op stal die over een aantal jaar ook mee mag doen in een topic als dit!
Blind gekocht.. DUs nog niet gezien maar mijn hengstenhouder heeft haar voor ons gekocht voor de haflingerkenners: Novembernebel x Amadeus.. Een import uit Oostenrijk dus.. Morgen komt ze.. Superspannend maar op de foto's ben ik al verliefd!
idd een erg leuk meisje nu al vast gefeliciteerd dan maar. Dat het een mooie grote meid mag worden, maar dat gaat zo te zien wel lukken. Veel plezier met haar. Is jullie veulen van dit jaar al verkocht?