[HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:08

Whaaa jessje wat een nachtmerrie! Een ware pleeborstel is het geworden. Die van mij is ook weer begonnen . Ik heb maar met shampoo gewassen vandaag, hopelijk laat ze het nu uit d'r hoofd om d'r staart te gaan schuren. Overigs heeft ze ook van de week de hele zijkant van d'r stal ontzet

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:18

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:21

Hoe is het met Quinzy??? Hebben we nog nix van gehoord vandaag.....
@ Jovarna: Ik hoop voor je dat ze snel bevalt.... Kan je weer een beetje rustig slapen.....

Dat huis waar we laatst naar hebben gekeken zakt in prijs, dus dat wordt heel gunstig..... Ik hoop echt dat we het kunnen kopen!!

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:58

Sorry mensen... heb even niet zo veel zin om alles bij te lezen. Is zoooooo veel Geen veulens vandaag?

Ik heb wel ff heel leuk nieuws! Symfonie hersteld met de dagen Ze lijkt ook nergens last van te hebben. Dus vanaf nu mag ze weer een half uur per dag op de wei met mama ( vind mama ook erg fijn want binnen staan is niks en ze wordt echt dik, dus beweging is erg lekker). Dit moet langzaam opgebouwd worden omdat Symfonie nog niet te veel gek mag doen. Gelukkig is Symmie heel rustig op de wei en houdt ze het bij 1 bokkesprongetje als ze er net in staat en doet ze verder heel rustig. Alsof ze het weet de schat

Heb ook n paar foto's gemaakt op de wei vandaag. Die komen zo

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:01

Update van mijn knol
Dat iniedeminie kegeltje dat ze had op een uier is iets groter geworden maar volgens mij is het gewoon een beetje hars dat eruit komt (of is dat een écht kegeltje? )
Haar gedrag ik ronduit sacho en je mag al niet meer aan haar buik benen staart of wat dan ook wat zich achter haar voorbenen bevindt.
Haar kling is wel lang en ontspannen, ik denk dat ik vannacht wel soms uit bed ga om te kijken hoe het met haar gaat.

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:10

Spannend Niezzz! sterkte met waken vannacht

Eilinora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:32

woehoe!!!!!!!!!!!!! ik had gelijk.....
daisy heeft vanmorgen een hengstveulen gekregen.
hij is nog naamloos en erg apart getekent.
zal even de foto,s op de pc zetten.

wel bizar eigenlijk hoor,ik wil dit even kwijt omdat ik niet weet wat anderen ervan denken.
misschien zien ze me als een freak.

gisterenavond had ik daisy bekeken en had ik er een raar gevoel bij,dit was niet daisy terwijl ze wel alles normaal deed.
ik was naar de eigenaar gegaan en verteld dat hij haar die avond maar in de gaten moest houden,verder naar huis gegaan en niet meer aangedacht tot ik ging slapen.
ik droomde dat daisy een hengstveulen kreeg en dat ik een beetje boos was.
smorgens maar tegen mijn pa gezegt en toen tegen de middag naar stal gegaan en kwam daar de dochter van de eigenaar tegen.
ik weer mijn droom verteld en toen zei ze al dat het echt bizar was omdat daisy vanochtend een hengstveulen had gekregen.
ik heb vaker dit soort dingen gehadmaar nooit echt bij nagedacht,zouden het visioenen zijn of houd ik mezelf voor de gek???

Eilinora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:38

hier de foto,s
let bij de eerste foto vooral op het kleine uitschietertje van de bles net boven het neusje
Afbeelding

en hoofdje
Afbeelding

hij moet dus een engelse naam met een r hebben.
aangezien zijn volle broer van vorig jaar rolfo heette zat ik te denken aan rosco,maar dat moet nog even overlegd worden met de eigenaar.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:39

Spannend Niezzz!!

Inowa, gefeliciteerd!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:50

Inowa, gefeliciteerd! Heel apart blesje! Jammer dat het later niet meer te zien is.

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:52

@ Inowa: Gefeliciteerd!!! Wat een leuk blesje idd.... Rosco vind ik wel een leuke naam!!!

@ Niezzz: Spannend...... Laat je het wel gelijk weten???

Eilinora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:55

zeker,het 2e veulen binnen een week,geweldig echt.
maar zal zo even naar de eigenaar gaan om te vragen hoe hij echt heet en dan horen jullie het morgen

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:09

Gefeliciteerd inowa!

Mac, het is idd wel een grappige foto
Het lijkt ook erger dan het is op die foto hoor, ik heb net haar staart geborsteld en nu zie je er bijna niets meer van!
Als zie ik haar nu op de cam weer tegen de muur geparkeerd staan, dus ik vrees dat het er morgen weer zo uit ziet

Ik ben ook benieuwd naar Quinzy?!

Niezzz, bij jou ook spannend dus! Veel succes alvast

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:13

Gefeliciteerd Inowa! Hij heeft echt een leuk blesje Maarja, bij een schimmeltje heb je daar niet zoveel aan natuurlijk

Spannend Niezzz! Hou haar maar een beetje extra in de gaten Veel succes vannacht!

Ik ben erg benieuwd of Quinzy al een veulen heeft Het is wel erg rustig van haar kant! Maar ik geloof dat ze wel iets had gezegt over dat ze dubbele diensten moest draaien op haar werk, dus dat kan het natuurlijk ook zijn

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:20

iwayalover schreef:
Sorry mensen... heb even niet zo veel zin om alles bij te lezen. Is zoooooo veel Geen veulens vandaag?

Ik heb wel ff heel leuk nieuws! Symfonie hersteld met de dagen Ze lijkt ook nergens last van te hebben. Dus vanaf nu mag ze weer een half uur per dag op de wei met mama ( vind mama ook erg fijn want binnen staan is niks en ze wordt echt dik, dus beweging is erg lekker). Dit moet langzaam opgebouwd worden omdat Symfonie nog niet te veel gek mag doen. Gelukkig is Symmie heel rustig op de wei en houdt ze het bij 1 bokkesprongetje als ze er net in staat en doet ze verder heel rustig. Alsof ze het weet de schat

Heb ook n paar foto's gemaakt op de wei vandaag. Die komen zo

Afbeelding

Om de rest up te loaden ben ik een beetje te moe, dus dat komt morgen, maar deze vond ik erg schattig

Inowa: Geveuliciteerd

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:22

Gefeliciteerd Inowa
Ze staat nu weer iets rustiger, ze staat namelijk zo dat ik haar vanuit het raam kan zien

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:23

ik heb iemand op MSN die haar ook op MSN heeft
monument ik ga vragen

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:27

Quote mama van quinzy
************ DIT IS GEPOST OM 18.49

Quinzy heeft me gevraagd om jullie even op de hoogte te brengen hoe ver het staat met Sweety. Ze heeft helemaal geen seconde tijd meer op het moment omdat de nieuwe bazen helemaal beslag op haar leggen op het werk.Quinzy kent de zaak helamaal en de klanten ook en voor de bazen is het allemaal nog nieuw. Maar het zijn heeel toffe mensen dus Quinzy doet het wel voor hun. Hier thuis sraan we dus allemaal paraat om haar te vervangen bij Sweety en Dyco dus ook voor ons druk druk. Sweety loopt nog steeds rond maar ze is het echt wel moe vooral nu met die warmte. Ik heb haar daarstraks een douche gegeven met emmers water erover te kappen en ze vond het zalig. Het kan nu echt niet lang meer duren, want ze wilde vanmiddag haar biks niet eten en vanavond zelfs geen groentjes waar ze zo gek van is, dus wie weet misschien wel vannacht, ik hoop het want voor Quinzy word het echt zwaar, ook al omdat ze nog steeds in de auto slaapt naast de weide van Sweety.
Ik hou jullie op de hoogte, groetjes
Giséle mams van Quinzy en oma van .........;

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:48

Leuke foto van Symmie Iwayalover!

Ik heb nog nooit een paard gezien dat zo gelukkig is dat ze is bevallen Missy ligt HEEL veel op stal. Nu ook weer.. en Maddox ligt tegen haar aan
En zodra ze buiten komt gaat ze allemaal hele blije piepgeluidjes maken. Ze maakt bokkesprongen en gaat met haar voorbenen kappen.. maar ze gaat niet rennen Het is echt geweldig om te zien hoe blij Miss is dat haar kind eruit is

Morgen ga ik Bryan halen, dus kan Puzzel over 3 daagjes weer baby's maken (En Miss over 9 )

Nog geen veulen voor Quinzy dus Ik hoop maar dat het snel komt!

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:50

@ iwayalover: Wat een leuke foto!! De kale plekken lijken ook al weg of lijkt dat maar zo??

Voor Quinzy nog geen veulen dus..... Maar zo te horen duurt het idd niet lang meer.....

tonie

Re: Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:51

Gefeliciteerd Inowa!

Nou Niezzz! ben jij dan de volgende?

succes vannacht...

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:53

marlijt.. pitana was met 5 dagen hengsitg
dus verkijk je er niet op hoor die veulenhengstigheid.
Ik heb nu vaker gehad dat merries EERDEr hengstig zijn.
Probeer niet eerder dan die 10 dagen te dekken
waar staat jullie hengst dan?? niet aan huis?

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:53

@ Saffier: Nee kale plekken zijn nog echt niet weg. Zitten op haar hals en bil, dus zie je niet op die foto Duurt nog wel ff denk ik. er groeit wel een beetje haar op maar niet veel. Kun je wel zien op de foto's die ik morgen plaats hoe kaal ze nog is. Ze is door haar toestand ook erg laat met verharen...
Laatst bijgewerkt door iwayalover op 06-05-06 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Pauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:01

YES YES YES!!! We gaan pauk weer laten dekken met dezelfde hengst!!!!

delerium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:02

Geen tijd om alles te lezen en te reageren, maar wil wel even delen dat Soraya vruchtwater lekt...

We zijn, volgens laatste dekdatum gerekend, 312 dagen. Volgens eerste dekdatum 317...

Duim voor ons!