Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar dat krijg je dus met een slechte wei..
dit is ondertussen al nr 15 of meer..

ben t al t poetsen een beetje zat en ze heeft nu ook geen wintervacht en aangezien ik het winterdeken ook nog nieuw wil houden
ze heeft langs de kuil een pad, en de wand van de kuil is volgegroeid met gras, dus ze staat op het harde en kan zo bij het hellinkje met gras... lekker handig. deken schoon, paard schoon en toch buiten 
moet je ze wel uit elkaar kunnen houden.

echt mooi, past wel bij je merrie vind ik...
en als ik nog wat bij wil verdienen moet ik ook die zware stinkende mest uit de kalfjeshokken halen, wat ik dan soms nog doe ook omdat ik die kleintjes ook een schoon bedje gun... zo morgen voor t nieuwe jaar ben ik t ook nog van plan... jij hebt t trouwens best druk terorita....
ik hoop dat 2006 inderdaad een mooi jaar mag worden. voor bokt, voor ons en voor de paarden!!!
adriana schreef:Ik kom hier ook maar even buurten, in februari moeten onze eerste 2 kwpners een veulen krijgen.
Een Cardento uit een Zandigo x Nimmerdor x Farnese en een Quite Easy uit een Wellington x Gurioso.
Ik hoop dat alles goed zal gaan, nu op 5 km afstand Rhino is geconstateert.

adriana schreef:Hahahahahaha kom jou ook overal tegen

). Maar goed, de deken zal ook wel vertekenen denk ik....
Echt zooo cool! Ik gelijk mijn hand erop gelegd, en heel haar buik ging van links naar rechts, samen met een heleboel grote schoppen! Zo gaaf! Ik had het nog nooit zo gezien. Maar 1 keer een klein schopje, maar nu was het héél heftig! Geeft een goed gevoel dat alles het nog doet!