Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jacky84 schreef:Fokfanaat de veulens blijven lekker warm binnen zitten, ze wachten op echt voorjaarsweer denk ik![]()
Wel waardeloos als ze lang harsen, dan sta je 24/7 paraat....![]()
Corina zo dat is rap gegaan, die verkoop!
AlZwaraa zo, mister 'King of the world' , dat vind ik zo mooi aan Arabieren, ze lijken zelf te weten hoe ze de show kunnen stelen![]()
Hier geen veranderingen... ben bang dat we nkg wel een tijdje bovenaan de lijst staan. Tijd terug een veulenhalster gekocht, knal oranje, mooi unisex, en aangezien Cass vos is leek me dat een tof kleurtje. Nu er al een week niks veranderd aan Cass haar theezakjes ga ik voor een veulen op koningsdag, al duurt dat dan nog wel 16 dagen.....![]()
[ [url=m/Tb0CGW.jpg]Afbeelding[/url] ]
ljongema schreef:Ik ben friezen gewend. Heb een drachtige shetlander gekocht een paar maanden geleden. Maar krijg sterk het idee dat er niks in zit.
Ze is 5 jaar eerste veulen.
Ze is 24-4 uitgerekend [ [url=m/hTRO3T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Olga89 schreef:gaaf kleurtje jacolien!
Ik hoor nu ook bij de 350+ dagen club![]()
laten we het er maar op houden dat ze een extra mooi veulen voor me aan het bakken is
wanneer je sochtends de merrie aan het checken bent en de vraag krijgt via whatsapp of je even omhoog kan kijken (2 vriendinnen kunnen ook mee kijken op de camera)#gekke bekken trekken
![]()
[ [url=m/BJfSE5.jpg]Afbeelding[/url] ]